Trådløs Netværk
Fra : Peter Bo Nielsen

Dato : 30-09-01 15:16

Hello Alle

Er der nogle der ligger inde med driver til
et AIRONET / Arlan 655-2400 ISA Netkort ???

MVH

Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-09-01 17:11

"Peter Bo Nielsen" <Peterbn@ksnet.dk> wrote in message
> Hello Alle
>
> Er der nogle der ligger inde med driver til
> et AIRONET / Arlan 655-2400 ISA Netkort ???

Jeg mener det var dig der også postede for et par uger siden?`Der ledte jeg
efter noget til dig,, men fandt desværre ikke noget..

Fra : Peter Bo Nielsen

Dato : 30-09-01 22:41

yepper

Det er rigtig...

æv bæv

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 01-10-01 15:58

"Peter Bo Nielsen" <Peterbn@ksnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der ligger inde med driver til
> et AIRONET / Arlan 655-2400 ISA Netkort ???

Hvilket OS??

Et hurtigt opslag på Google på, AIRONET / Arlan 655-2400 ISA, giver 18
hits, måske er der noget der du kan bruge! (Søgningen tager 0.15 sek. ;))

/Brian