Test dato
Fra : Henrik

Dato : 30-09-01 14:22

Hejsa
Jeg har et program hvor man skal taste en start og slut dato ind.
Men hvordan tester jeg om det er en dato der eksister ?

Kan man eventuelt lave noget, hvis brugeren har tastet 30/02/01 ind, sådan
at datoen automatisk bliver lavet om til 28/02/01 som jo er den sidste dag i
denne måned.

mvh Henrik

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 30-09-01 14:22

Henrik wrote:

> Hejsa
> Jeg har et program hvor man skal taste en start og slut dato ind.
> Men hvordan tester jeg om det er en dato der eksister ?

Den nemmeste måde er nok at bruge IsDate-funktionen.

/Jonas