Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HJÆLP: Hvordan
Fra : Finn Gudike Jørgense~

Dato : 30-09-01 13:57

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man besvarer et brev her på
nyhedsgruppen, jeg kan se at der på alle besvarelserne står RE foran det kan
jeg ikke lige regne ud hvoprdan det gøres, jeg er ny i gruppen

Hjælp venligst lige en nybegynder igang

Finn G Jørgensen

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-09-01 14:09

On Sun, 30 Sep 2001 14:57:16 +0200, "Finn Gudike Jørgensen"
<gudike@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
>nyhedsgruppen, jeg kan se at der på alle besvarelserne står RE foran det kan
>jeg ikke lige regne ud hvoprdan det gøres, jeg er ny i gruppen

læs denne link, den skulle give dig svar på dine spørgsmål
http://www.usenet.dk/

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Sven Ole Pedersen

Dato : 30-09-01 14:28

Jeg har haft det problem at jeg ikke kunne videresende/retunere til gruppen.
Problem er, at der står Sv: og ikke Re: under feldtet Emne: , når der skal
besvares.
Jeg har i dette tilfælde opdateret Outlook til nyeste version, og dette har
afhjulpet mit problem.
MVH
Sven Ole Pedersen

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 30-09-01 15:11

On 30/09/01 15:28, in article 3bb71dd8$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk,
"Sven Ole Pedersen" <sop@image.dk> wrote:

> [...]
> besvares.
> Jeg har i dette tilfælde opdateret Outlook til nyeste version, og dette har

Det er fordi, der i emnelinien efter hinanden kommer til at stå re: sv: samt
selve emnet.
Slet sv: og der skulle ikke være problemer.
Systemet indsætter selv re:

Hilsen Jens

Fra : Pico

Dato : 30-09-01 18:01

"Jens Lykkebo" <Lykkebo@privat.dk> skrev i en meddelelse
> On 30/09/01 15:28, in article
3bb71dd8$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk,
> "Sven Ole Pedersen" <sop@image.dk> wrote:

Klip
> Slet sv: og der skulle ikke være problemer.
> Systemet indsætter selv re:

Det er ikke rigtigt i alle tilfælde, det er afhængigt af hvilke browser
der bruges, men som det er skrevet i et tidligere indlæg er det nok
smart at opgradere til IE 5.5 og det gøres lettest og billigst ved at
snuppe den fra en blad Cd, lån evt. på biblioteket.
Pico

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-09-01 20:11

"Finn Gudike Jørgensen" wrote:

> [...]
> nyhedsgruppen, jeg kan se at der på alle besvarelserne står RE foran det kan
> jeg ikke lige regne ud hvoprdan det gøres, jeg er ny i gruppen

Hej Finn og velkommen i gruppen.

Det ser ud til at du godt kan skrive et nyt indlæg, så det at du ikke
kan svare, skyldes nok at din ISP forhindrer at du afsender svar, hvor
der står Sv: i subject, det er en fejl i Outlook, der gir dette problem.

Det er bøvlet at rette det manuelt i alle svar, så frekventer flg.
gruppe: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express - de kan
hjælpe dig, der findes nemlig et nemt trick.