Cassi kradser i sengen
Fra : Lise Frederiksen

Dato : 23-01-01 19:31

Hej allesammen

Jeg har brug for et godt råd! Min dejlige Cassimis kradser i sengen! DVS når
vi (min kæreste og jeg) er gået i seng synes hun det er sjovt at "tage" hele
turen rundt under sengen. Hun ligger sig på ryggen og kravler rundt! Det
ødelægger selvfølgelig vores seng, men endnu værre vækker det mig fra min
skønhedssøvn (og guderne ved at den har jeg brug for!) Men det er kun når vi
ligger i sengen hun gør det!

Er der ikke en der har et rigtigt godt råd?

Knus Lise

Fra : Frk. Smiley

Dato : 25-01-01 14:23

Hej!

Min lille kira på 15 uger gør præcis det samme.
Den gider slet ikke at være oppe i sengen om dagen, men når vi går i seng,
så begynder den klør ellers at gå amok

jannie