Form inde i en frame - inde i en frame (ja~
Fra : Steen Pallesen

Dato : 30-09-01 10:15

Hej
Jeg har forsøgt at lave en form hvor man skal vælge et spil i
listen og derefter "springe" til et bestemt sted på en side inde
i en anden frame.
Jeg har bygget en "spilindex" side op med 2 frames - en top og en
bund. Formen er i toppen og spilforklaringerne er i bunden.
Det virker fint når jeg "Kun" åbner min "spilindex" side men når
jeg indsætter spilindex siden i endnu en frame så virker formen
ikke.
Her er min form:
<form>
<select name="spilmenu" onChange="top.spilkroppen.location.href =
this.options[this.selectedIndex].value">
<option>Vælg spil
<option value=spilkrop.htm#>Top
<option value=spilkrop.htm#sc>StarCraft
<option value=spilkrop.htm#insane>Insane
<option value=spilkrop.htm#trains>Train Simulator
<option value=spilkrop.htm#driver>Driver
</select>
</form>

Og her er adressen på den hjemmeside hvor jeg bruger formen.
http://home5.inet.tele.dk/pallesen/bentmann/index.htm
Vælg "Game" i menu.

Mvh og tak for hjælpen
Steen Pallesen