Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pris-garanti ?
Fra : Mikkel Olsen

Dato : 30-09-01 09:43

Hvordan virker pris-garanti ??? (hvad er reglerne)

Fra : Darcy

Dato : 30-09-01 14:23

"Mikkel Olsen" <Henning-legaard@wanadoo.dk> wrote in message
> Hvordan virker pris-garanti ??? (hvad er reglerne)

Hvem snakker vi om - for det er et rimeligt åbent ?

Darcy

Fra : Mikkel Olsen

Dato : 30-09-01 16:37

> Hvem snakker vi om - for det er et rimeligt åbent ?

Eksempelvis Bingo-foto. Hvordan virker deres pris-garanti. Betyder det, at
hvis jeg kan finde en vare der koster mindre i en anden butik, får jeg varen
til den billigste pris ?? eller ??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-09-01 20:30

> Eksempelvis Bingo-foto. Hvordan virker deres pris-garanti. Betyder det, at
> hvis jeg kan finde en vare der koster mindre i en anden butik, får jeg
varen
> til den billigste pris ?? eller ??

Ja, hvis det er i en Dansk butik altså.

Fra : KASO

Dato : 01-10-01 09:50

"Bjarke Hansen" skrev d. 30-09-01 20:30 dette indlæg :

> "Mikkel Olsen" <Henning-legaard@wanadoo.dk> wrote in message

> varen
>
> Ja, hvis det er i en Dansk butik altså.

Bemærk: Bingo er så "modige" at de sågar skriver på deres hjemmeside, at
prisgarantien også gælder for priser fundet på nettet!!! Det måtte jo
afprøves, så jeg fandt en pris på Smartmediakort, som lå klart under
deres og ringede til dem. Der gik et øjeblik - så kom de tilbage og
bekræftede, at de også ville sælge til den lave pris!

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-10-01 15:11

"KASO" <KASO.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> deres og ringede til dem. Der gik et øjeblik - så kom de tilbage og
> bekræftede, at de også ville sælge til den lave pris!

Ja, men det gælder vel stadigvæk, inden for vores grænser?