Hvorfor er det ikke alle llinksene der vir~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 30-09-01 06:49

Hejsa NG

Jeg har på min hjemmeside en liste med alle spillernes navne i Vejle
Boldklub og det er så meningen, man skal kunne klikke på navnet, for at
komme ind til en spillerprofil.

http://home1.stofanet.dk/m-s/truppen.htm

Men af alle navnene, der er der 5, der ikke virker (Fx Jan Sønksen og Alex
Nørlund) Inde i mit Front Page program virker det uden problemer og hvis jeg
prøver at vise eb-siden i en browser uden at lægge det på nettet, der virker
det stadig, men når det kommer ud på nettet, så kan siden ikke findes. Jeg
har gjort det samme som ved alle de andre links, men hvad gør jeg galt?

Fra : V.B:K.

Dato : 30-09-01 07:05

Michael Sørensen <m-s@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> har gjort det samme som ved alle de andre links, men hvad gør jeg galt?

Da deres forældre har kaldt dem noget med ø -- er det egentlig dem der har
gjort noget galt i forhold til internettet - -Prøv at omdøbe filerne til
eks: norlund og soren eller hvad du nu kan finde på - -så kan de vises

V.B:K.

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 30-09-01 09:13

"Michael Sørensen" <m-s@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> har gjort det samme som ved alle de andre links, men hvad gør jeg galt?

Dette legger seg over kolonnen med position, både i IE6 og Opera 5.12:
Ved at klikke på spillerens navn, vil der komme en spillerprofil frem for
den
valgte spiller. Herunder kan man spilleroplysninger for hver spiller, min
vurdering osv. (Dette virker ikke endnu, men kommer). Hvis I skulle være
uenige, er i velkomne til at komme med andre forslag ved at maile til mig.
Thore Øivind

Fra : Michael Sørensen

Dato : 30-09-01 14:07

> [...]
> vurdering osv. (Dette virker ikke endnu, men kommer). Hvis I skulle være
> uenige, er i velkomne til at komme med andre forslag ved at maile til

Det gør den ikke med min browser (jeg ved ikke lige hvilken version det er)