Perseropdræt i nordjylland?
Fra : John Sahl

Dato : 23-01-01 00:21

Er der nogen der kender til nogen steder i nordjylland hvor de har
perser-killinger for tiden?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 23-01-01 12:14

Hejsa

Her fandt jeg perseropdrættere igennem Jyrak

http://www.jyrak.dk/opdrper.htm

Men ellers kig også på http://www.racekatten.dk , http://www.perseren.dk og
http://www.darak.dk

Vær opmærksom på når du køber en perser at de "tit" har PKD (en nyresygdom,
som specielt rammer persere, da jeg ikke selv har persere og ikke "lever med
problemet" kender jeg desværre ikke så meget til PKD)

Jeg søgte på perser + pkd i jubii og flg. link kom op
http://www.frydkjaers.dk/ de har IKKE PKD, og checker altså deres katte for
det ser det ud til, OG.... de bor i Nordjylland.

Held og lykke med jagten

- Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : John Sahl

Dato : 24-01-01 20:53

"Mette B. Rahm" <NOSPAM_gillian@dk-gillian.dk> wrote in message
> [...]
"lever med
> problemet" kender jeg desværre ikke så meget til PKD)

Nu er det desværre ikke til mig selv, men til min ex-kone.

> [...]
katte for
> det ser det ud til, OG.... de bor i Nordjylland.

Jeg har sendt det videre til hende og håber hun kan bruge det til noget.
Tak for hjælpen.