Jomfruhinden!
Fra : Steen Benjamin Peter~

Dato : 30-09-01 00:41

Hej alle sammen!
Jeg har lige fået mig en ny kæreste som (Måske desværre) er Jomfru! Vi skal
i seng med hinanden, hun har endelig overvundet frygten for at det skal gøre
meget ondt!
Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl! Hvor sidder jomfru hinden helt præsist?
Er det lige ved indgang til hullet?
Hvordan "popper" jeg den på den mest humane måde, så det ikke gør ondt ¨på
hende?

Jeg vil blive glad hvis der er nogle der har nogle råd til hvordan jeg giver
hende den bedste oplevelse!

Jeg er ikke selv jomfru!!!

Knus fra Benjamin!

Fra : Tomas O.

Dato : 30-09-01 10:51

hej Steen Benjamin Petersen du skrev:

> Hej alle sammen!

Hej og velkommen.

> Jeg har lige fået mig en ny kæreste som (Måske desværre) er
> Jomfru! Vi skal i seng med hinanden, hun har endelig
> overvundet frygten for at det skal gøre meget ondt!

Det gør ondt men om det gør meget eller lidt ondt er meget
individuelt og kan også komme an på hvr tændt hun er. Jo mere
tændt jo mindre vil hun enten lægge mærke til det eller det vil
ligefrem blive en del af ophidselsen.

> Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl! Hvor sidder jomfru hinden
> helt præsist? Er det lige ved indgang til hullet?
> Hvordan "popper" jeg den på den mest humane måde, så det ikke
> gør ondt ¨på hende?

Den sidder lidt inde og er ikke en hinde.. forestil dig en tunnel
der er forsnævret et stykke inde, men der er stadig 'hul igennem'
Det er klart at det gør lidt ondt at få det 'revet' op. Men
ophidselse og forelskelse er det eneste der kan gøre oplvelsen
til noget positivt og ikke bare en smerte.

Så det handler om to ting for at mindske 'ubehaget'.
Sørg for at hun er godt varmet op, brug fingrene inden du stikker
den ind for at vænne hende til at der er noget inde. Eventuelt
kan du bruge to fingre lidt henne i legen..

Når du skal 'tage' mødommen, så stikker du den lidt ind (hvis du
er ovenpå) og så mase den langsomt ind til du mærker modstand og
så ind med den i en fart.. lig lige stille et øjeblik og lad
hende vænne sig til dig derinde.

Eller lad hende sætte sig på den. Lad hende styre det og hun kan
lade tyngdekraften overtage, når hun selv er klar.

Altså masser af kæl og slik indne så hun er rigtig meget tændt.
Så gr det nok. Det er jo ikke en operation. Det er ikek engang
sex for første gang, det er bare samleje for første gang.. no big
deal

Vær opmærksom på en ting.. sådan en jomfruhinde er forskellig fra
pige til pige. I nogen få tilfælde kan den være så solid at der
skal en læges skalpel til at 'ordne' den. Så kan du ikke med
pikken, skal der måske et lægebesøg til.

Måske smutter du bare ind i hende som et expresstog gennem en
tunnel ;.-)

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : Esben

Dato : 30-09-01 21:22

Steen Benjamin Petersen <HutaPetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> hende?
>
> Jeg vil blive glad hvis der er nogle der har nogle råd til hvordan jeg giver

Du kunne jo høre om hun synes det er så romantisk med smerte ved første
samleje og så kunne hun overveje at blive klippet hos lægen, hvilket
heller ikke er romantisk, men muligvis giver et mere æstetisk resultat
og en mere afslappet samleje-oplevelse. Held og lykke med det!

kh esben
som hermed diskret debuterer i gruppen (Hi Folks!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-09-01 21:38

> [...]
> Er det lige ved indgang til hullet?
> Hvordan "popper" jeg den på den mest humane måde, så det ikke gør ondt ¨på

ok nu kan det være jeg kaster en ting på bordet her ingen andre havde tænkt
på.... hvad hvis hun nu ikke HAR jomfru-hinden mere???
langt de fleste piger jeg kender har mistet den ved en eller anden
aktivitet.... som at gå til spring gymnastik eller ridning, hvor man kan
have lidt heftige bevægelser....
så min mening er at hvis hun har haft et rimeligt aktivt liv er chancen for
at den er intakt minimal
det samme hvis hun har brugt tampax der bare er en anelse større end den
allermindste......
det der kan være problemet er nok at hun aldrig har været "fyldt ud"
før..... derfor er det vigtigt med en god opvarmning og muligvis også en
masse glidecreme ( der kan jeg klart anbefale eros bodyglide, som er både
lugt og smagsfri)

> Jeg vil blive glad hvis der er nogle der har nogle råd til hvordan jeg
giver
> hende den bedste oplevelse!

mit bedste råd er at være opmærksom... læs hendes signaler.... og hold
tilbage hvis du føler hun tøver..... lad HENDE bestemme tempoet.... og NYD
det.....
og ikke mindst... hvis hun fortryder så lad være med at presse på....

> Jeg er ikke selv jomfru!!!

så har du jo heldigvis lidt øvelse i at læse kvinder

hvor gammel er hun iøvrigt?
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Brian Olsen

Dato : 30-09-01 23:27

"Steen Benjamin Petersen" <HutaPetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hende?
>
> Jeg vil blive glad hvis der er nogle der har nogle råd til hvordan jeg

her er lige et lille udklip fra en lægebrevkasse angående jomfruhinder:

jeg husker ikke hvor det er fra, men det kan være det kan forklare lidt:

<klip>
Hvornår er man Jomfru?

Jeg har hørt, at man ikke altid kan se på en kvindes jomfruhinde, om hun er
jomfru. Kan det være rigtig?
Jeg er ikke selv sikker på om jeg er jomfru, selv om jeg ikke har været i
seng med en dreng endnu. Hvordan kan jeg vide det?
Måske jomfru

Jeg må vist hellere forklare dig lidt anatomi: Jomfruhinden er en membran,
der spænder hen over skedeindgangen lige inden de små skamlæber, dem der
fortil mødes ved klitoris.
Normalt er jomfruhinden fra naturens hånd gennemhullet. Ofte er det faktisk
bare en krave af slimhinderester langs skedens vægge. Hvis den var helt tæt,
kunne menuetrationsblodet jo ikke komme ud.
Hos 20 % mangler jomfruhinden så meget, at det faktisk er umuligt at afgøre
om, om pigen er jomfru eller ej. Det må kunne give vanskeligheder i visse
dele af verden, men hvordan det klares ved jeg ikke.
Om du er jomfru afhænger ikke af karakteren af din jomfruhinde! Man er
jomfru, så længe man ikke har gennemført et samleje! Ved at føle efter med
en finger kan du selv mærke, hvordan du er skabt.
<klip>

mvh bof

Fra : Deer Wolf

Dato : 01-10-01 20:26

"Steen Benjamin Petersen" <HutaPetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået mig en ny kæreste som (Måske desværre) er Jomfru!

måske? har du ikke spurgt hende?

> Hvor sidder jomfru hinden helt præsist?
> Er det lige ved indgang til hullet?

nej. ca. en fingerlængde oppe

> Hvordan "popper" jeg den på den mest humane måde, så det ikke gør ondt ¨på
> hende?

smerten kan ikke undgås, men gør hende så liderlig at safterne driver, hun
vrider sig og stønner. brug gerne fingre oppe i hende, så hun vænner sig til
fornemmelsen. sig at nu gør du det, og få hendes accept. før pikken ind en
enkelt gang, og kæl for hende igen. sørg hele tiden for at hun er liderlig.
eksperimenter med enkelte langsomme og hurtige bevægelser. få hende til at
sige hvad hun bedst kan lide

Deer