carbon-suppe
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 29-09-01 21:43

sakset fra <no.it.os.mac.diverse>

>Yes, I already have a running Carbon version; it has still lots of
>problems and a couple of missing features though, so I can't release it
>yet. I can't give any estimates for a release date either, sorry.
>(Right now I'm so swamped with work at my day job that there's very
>little time left for MacSOUP.)
>
>--
>Stefan Haller
>Berlin, Germany
>http://www.snafu.de/~stk/

Så er det vel bare at vente ... :)

Jesper >>> I'm on Beige ::: soon on ice

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-09-01 22:16

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Så er det vel bare at vente ... :)

kongen er død, kongen leve - et stort kys til stefan for han endnu en
gang forbedrer det bedste stykke software på mac'en og det bedste
argument for ikke at skifte OS , hip, hip, hip hurraaa!

hvis ikke det var fordi jeg var en nærrigprins, ville jeg endda ikke
blive fornærmet over at betale min shareware fee en gang til.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>

Fra : Michael Holm

Dato : 29-09-01 22:34

> [...]
>
> hvis ikke det var fordi jeg var en nærrigprins, ville jeg endda ikke
> blive fornærmet over at betale min shareware fee en gang til.

Hørt hørt !! det er bare så fedt et program
--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-09-01 02:49

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> Hørt hørt !! det er bare så fedt et program

Jeg skrev en opmundrende (og forstående vedr. opdatering) mail til
Stefan. Bare så han ved at MacSOUP er en "killer app" på linie med
Photoshop. Jep, det mener jeg! Og så han ved "vi" forstår m.h.t. hans
day job.

Mojn, Thomas

--
Come Mr. Taleban, tally me bananas!

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-09-01 18:46

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> sakset fra <no.it.os.mac.diverse>

> Så er det vel bare at vente ... :)

JUUUUUUUUUUUBBIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

Er lidt træt af at have Classic kørende konstant på min OS X'er.

--
René