Flytning - hjælp
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-01-01 09:13

Vi skal flytte - med 3 katte. Men der hvor vi skal bo, skal vi først bruge
et par måneder på at få sat det i stand, og i mellemtiden skal vi bo i
laden, i vores CampLet, men hvad gør jeg med kattene? Normalt lukker man jo
kattene inde i et rum et par dage, og lader dem komme ud i huset efterhånden
som de føler sig trygge til, det indtil de efter 3 uger får lov til at komme
ud, men vi kan ikke lukke laden helt af (der er fri adgang til loftet), og
jeg er bange for at de stikker af eller bliver væk, hvis jeg bare lader dem
gå. Vi har dog et lille rum, de kan lukkes inde i, men de slås, så det
fløjter (de 2 unge).

Vi har de sidste par uger forsøgt at lære dem at have sele på, men Boris
lægger sig bare ned og rør sig ikke ud af stedet før vi tager den af. Efter
et par gang har vi nu fået ham til at gå nogle få meter, men han er mildt
sagt ikke tilfreds med situationen.

Vil det være bedre for kattene at være i pension sommeren over og så flytte
ned til os senere eller har I andre forslag? Der er 10 uger til vi skal
flytte.

Mvh Maria

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-01-01 16:05

Jamen Maria I må da bare have kattene i campletten. I kan jo evt. lave en
løbegård til dem så de får mere plads.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats