Rullebaren
Fra : Don

Dato : 29-09-01 18:15

Hej

Jeg har lavet nogle frames, og det er kun midtersiden jeg vil benytte. Jeg
vil dog gerne have min "rullebar" helt ude i højre side så hele billedet
(alle 3 frames) flytter sig, og ikke kun midtersiden. Er der nogen der ved
hvordan?

På forhånd tak!

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 29-09-01 18:44

"Don" <BagNavnet@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (alle 3 frames) flytter sig, og ikke kun midtersiden. Er der nogen der ved

Det kan ikke lade sig gøre med ordinære frames. Hvis du vil gøre dette
bliver du enten nødt til at bruge <iframe>. Ellers må du undlade at bruge
frames hvilket er meget tilrådeligt med mindre de repræsenterer et meget
specielt formål.

> På forhånd tak!

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Don

Dato : 29-09-01 19:00

Hvad er iframes og er det for spoooky at gå igang med?

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 29-09-01 21:18

"Don" <BagNavnet@mail.tele.dk> skrev
> Hvad er iframes og er det for spoooky at gå igang med?

Hvis du vil gå igang med at lære html kan du gå en tur forbi:
<http://www.html.dk>. De har - efter min mening - en rigtig god begynder
guide. Klart anbefalelsesværdig!

Men, ellers så prøv at fortælle lidt om, hvad du vil have og evt. et link
til hvad du allerede har lavet. Den med <iframe> kan godt lade sig gøre men
er nok ikke særlig velegnet til en decideret sideopbygning.

PS: Tag lige et kig på: <http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>.

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>