Helt off topic, Re:Re:
Fra : ole larsen

Dato : 29-09-01 16:12

Min udbyder vil ikke acceptere mere end een Re: og min OE 4.01 tilføjer ikke
en ekstra.
Hvor fra kommer denne ekstra-som jeg skal ind og slette for at kunne sende ?
Ole

Fra : Madsen

Dato : 29-09-01 19:16

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev:

> Min udbyder vil ikke acceptere mere end een Re: og min OE 4.01 tilføjer ikke
> en ekstra.
> Hvor fra kommer denne ekstra-som jeg skal ind og slette for at kunne sende ?

Der findes en gruppe til dit spørgsmål.
Den hedder <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : ole larsen

Dato : 29-09-01 19:42

Madsen skrev i meddelelsen
<3bb60f9a$0$80769$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Der findes en gruppe til dit spørgsmål.
>Den hedder <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
>
>--
>Mvh. Madsen
>Remove "who" in e-mail.
Jeps, jeg havde forventet til tilsvarende svar, men håbet.

Jeg får svaret " er ikke tilgængeligt på news wol"

Ole

Fra : Madsen

Dato : 29-09-01 19:49

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev:

> Jeps, jeg havde forventet til tilsvarende svar, men håbet.

Det kan jo også ske at der kommer en forbi her i gruppen der
ved hvorfor :)

> Jeg får svaret " er ikke tilgængeligt på news wol"

Det undrer mig meget for jeg kan godt se gruppen på WOL eller
rettere Tiscali, som jeg også har adgang til. Prøv at nulstille din
gruppeliste. (Højreklik på newsserveren og vælg "Nulstil liste.")

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : ole larsen

Dato : 29-09-01 19:51

Madsen skrev i meddelelsen <3bb61781$0$585$edfadb0f@dtext.news.tele.dk>...

> [...]
>rettere Tiscali, som jeg også har adgang til. Prøv at nulstille din
>gruppeliste. (Højreklik på newsserveren og vælg "Nulstil liste.")

Tror det hænger sammen med, at når jeg klikker linket, "tager" den kun en
del af det.
Noget bliver understreget, noget ikke

Ole

Fra : Madsen

Dato : 29-09-01 20:01

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev:

> Tror det hænger sammen med, at når jeg klikker linket, "tager" den kun en
> del af det.
> Noget bliver understreget, noget ikke

Muligvis, men så må du kunne finde gruppen ved at markere selve
nyhedsserveren ovre i venstre side af OE og så klikke på fanebladet
Nyhedsgruppe og så skrive gruppenavnet ind i det felt der hedder:
"Vis nyhedsgrupper som indeholder:"

Følgende burde være nok at skrive for at kunne se gruppen på listen:
dk.edb.i

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : ole larsen

Dato : 29-09-01 20:03

Madsen skrev i meddelelsen <3bb61a3d$0$584$edfadb0f@dtext.news.tele.dk>...

> [...]
>"Vis nyhedsgrupper som indeholder:"
>
>Følgende burde være nok at skrive for at kunne se gruppen på listen:

Sikkert, men den det åbner et andet OT problem.

Ved flere links, bl. a. et fra Jan, skete det samme

Ole
Og nu skal jeg nok stoppe

Fra : Madsen

Dato : 29-09-01 20:25

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev:

> Sikkert, men den det åbner et andet OT problem.
>
> Ved flere links, bl. a. et fra Jan, skete det samme

Programmer fra MS har det med at "støve til" engang imellem.
Du tror ikke du efterhånden har behov for at opgradere OE eller
måske reparere den? Det problem med links har jeg ikke hørt
omtalt før og slet ikke i OE4.x som stadig går for at være den
bedste version af dem alle og også bedre og hurtigere end OE
5.x

Du kunne evt. prøve at reparere den i Kontrolpanel > Tilføj/Fjern

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.