Bogart - Hvor er Michaelsen
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 29-09-01 14:02

Kommer han tilbage, eller er han færdig med programmet?

Fra : Anders Nielsen

Dato : 29-09-01 15:18

Anders H. Jørgensen <hede_usenet@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hhhbrt096ugk1u2m7i9q9ckab9eqjms73s@4ax.com...
> Kommer han tilbage, eller er han færdig med programmet?

Mener jeg hørte noget om han bare er væk nogle måneder ? vil gerne have ham
tilbage.... asso swordfish 4 stjerner hvad sker der ?

vh Anders

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-09-01 15:19

Anders Nielsen wrote:

> Mener jeg hørte noget om han bare er væk nogle måneder ? vil gerne have ham
> tilbage.... asso swordfish 4 stjerner hvad sker der ?

De korrigerer nok bare for informations tre gange een stjerne - der imho
er ca. lige så latterligt.
sf fortjener imho 3 bogarthatte / 2 informationsstjerner.

-Rune

Fra : J.O.H.

Dato : 30-09-01 07:53

Dejligt at se at han savnes. Jeg har vel lige så stor respekt for Hr Bogart,
som amerikanerner har det med Ebert.
Ærgeligt vi ikke fik at høre hvad han havde af tillægsord til Crocodile
Dundee 3, som han kunne smide ned i "forglemelsens dal"

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-10-01 03:49

On Sat, 29 Sep 2001 16:17:50 +0200, "Anders Nielsen" <columbo@mail.dk>
wrote:

>Mener jeg hørte noget om han bare er væk nogle måneder ? vil gerne have ham
>tilbage.... asso swordfish 4 stjerner hvad sker der ?

Det handler vel om at lytte til anmeldelserne, og ikke blot at kigge
på antallet af hatte? Det er min fornemmelse, at det er dér, man går
galt i byen med Oles anmeldelser - altså at man betragter hattene som
"slutresultatet".

--
- Peter Brodersen

Fra : Aakjær

Dato : 29-09-01 15:38

Anders H. Jørgensen <hede_usenet@hotmail.com> wrote in message
> Kommer han tilbage, eller er han færdig med programmet?

Han kommer tilbage om 3 måneder, har åbenbart taget fri for at male og
skrive + han arrangerede den her filmfestival på Lolland, hvor han vistnok
bor.