Re; engelsk hjemmeside
Fra : ulla

Dato : 19-01-01 23:42

klaus og pia angav en kanongod
urladresse."http://www.sjecreations.com/rules/html

Den er super. Jeg kan selv nikke genkendende til det om døre og det med
toilettet. Man sætter sig på brættet, og katten følger med i hvad der sker.
Hvad mon der går igennem dens hoved.

Jeg har været ude for at min egen kat gjorde det samme som mig, gik på
toilet.

Også det med døre. Den er god nok. Jeg lukker altid døren nogenlunde ind til
stuen, fordi der kommer træk ude fra gangen, men egentlig er det spild af
skridt. For hvis Max, min kat skal ud, bruger han hovedet og han ikke bare
nøjes med at give døren et lille puf, nej nej. Der skal bruges kræfter, så
døren kan stå på vid gab. Kan I andre også nikke genkendende til punkterne.
Jo jo, når en kat kommer ind i huset, så har man en lille "hustyran" for
altid, og gud hvor man dog elsker det.

m.v.h

Ulla Kaaber Christensen

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 20-01-01 00:45

Hejsa

Jeg er glad for at du kunne lide siden.. Den er mægtig sjov... Det med døre,
det kender jeg også.. Her i huset er døre, noget som man skal igennem.. Og
så er det ligemeget om man kommer ind eller ud, ved at gå igennem... Hvis vi
f.eks. går og bærer varer ind, så render de ind og ud ( ikke nødvendigvis
samme vej som os.. ). Hvis legen skal udbygges - så kan man altid stå MIDT i
døren.. Og stå stille... Så døren ikke kan lukkes..

En anden leg, det er med badeværelset.. Hvis man går ind på toilettet, så
sidder Domino udenfor og skriger og kradser på døren.. Når man så endelig
åbner døren, for at slippe for skrigeriet.. Så kommer hun ind.. for at
gentage succesen.. Kradseri og skrigeri for at komme UD !!! Grrrrrr...
Kender I det ??

De, som kommer ud, de kan stå og skrige ved døren lææænge, indtil man giver
dem lov til at komme ud... trip.. trip.. trip... 1 - 2 - 3 Og så sidder den
i vinduet og skriger for at komme IND !!! Ak ja.. De forstår hvordan de skal
holde os beskæftiget... ha ha..

Så er der den lille mus.. øh, mis.. Den hedder Romeo.. Det var en
"affaldsmis" som sad ude i kulden, med snask i øjnene osv. Den er nu blevet
mægtig fin... Den har udviklet en ENORM høresans.. Man sidder her - midt om
natten... Katten ligger lige her ved siden af - sover DYBT.. Man kan næsten
høre den snorker.. Man rejser sig op... LIIIISTER ud til køleskabet... Og ca
3 sek. inden man åbner køleskabsdøren så står den bag dig og SKRIGER på
mad... Hvordan gør den det ???????

Nå.. Nu er det vist sengetid.. Jeg skal jo tidlig op i morgen.. Og på
katteudstilling !! Jeg glæder mig !! Godnat godnat !!

Knus fra Pia

--

Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

ulla <kaaber1@adr.dk> skrev i en