Mærkelige livretter
Fra : Mette

Dato : 29-09-01 13:05

Hej.
Jeg vil lige fortælle om Samson ( hunkat trods navnet ) som er vild med
banan!!!
Hvis man skræller en banan, kan man være sikker på at have hende på skødet 2
sekunder efter.
Selv den efterladte bananskræl på bordet bliver grundigt slikket!!!
Rosiner ryger også ned. Til gengæld er det aldrig lykkedes mig at få den til
at spise en reje,
noget som min første kat kunne splitte hele lejligheden for at få fat i, når
den først fik færten af dem.
Har andre oplevet den slags mærkværdigheder?
Lad mig lige tilføje at Samson selvfølgelig får sund og varieret kost, men
er altså ikke særlig kræsen.
Venlig hilsen Mette

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 30-09-01 19:23

"Mette" skrev:

> [...]
2
> sekunder efter.
> Selv den efterladte bananskræl på bordet bliver grundigt slikket!!!

Hej Mette

Jeg har tre katte, hvoraf Brutus har de mest ejendommelige madvaner. Jeg har
haft ham i et år nu, og kan blive ved med at forundres, over de ting, han
kan lide at sætte tænderne i. En af hans yndlingsspiser er tomater. Har vi
tomater i huset, er han ikke til at styre, og han er normalt en meget
velopdragen og rolig kat (med understregning af "meget"). Han går heller
ikke af vejen for for eksempel pærer, druer, ferskner og agurker. Han får
det dog ikke særlig tit, da det ikke skulle være godt for hans mave.

Hilsen Kristin (Brutus, Herkules og Maximus hilser også)