Akkord skema søges til klaver
Fra : DR.PEPS

Dato : 29-09-01 13:27

Jeg ved ikke lige om dette er det sted at spørge meeen.......

Jeg savner et akkord skema til klaver hvor man kan se akkorderne på
tangenterne.
Er der nogen der ved hvor de ligger på nettet så ville jeg være glad hvis
jeg kunne få en link.

Mvh. Martin

--

"It's better to burn out than fade away"
WWW.msmadsen.dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 30-09-01 13:43

"DR.PEPS" <Dr.Peps@cyberdudeX.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tangenterne.
> Er der nogen der ved hvor de ligger på nettet så ville jeg være glad hvis

Hej Martin

Du kan prøve her http://www.angelfire.com/ok2/Jzpianoman/ChordChart.html
Den er godt nok ikke med tangenter - kun med bogstaver............

http://www.pianoworld.com/fun/vpc/piano_chords.htm er der et virtuel
piano. Du vælger akkord og den viser dig hvor på tangenterne. Den kan også
vise skalaer.

God fornøjelse

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : DR.PEPS

Dato : 01-10-01 19:18

>Flying Hotdogs <info@flyingotdogs.dk> wrote in message news:3bb71253$0$280$

Jeg siger mange tak.