Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerahuset.dk
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 29-09-01 11:57

Er de nogen, der har erfaringer med oventsående firma (ros/ris)?

Mvh

Peter Snabe

Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 29-09-01 14:24

Jeg har ikke selv erfaringer med dem, men jeg har hørt om et enkelt tilfælde
af en meget lang leveringstid - hvilket man jo kan kommer ud for alle
steder.

--
MVH

Jens Peter Sørensen
Peter Elmkvist Snabe <peter@snabe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bb5a93a$0$80696$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : EGON STICH

Dato : 29-09-01 14:50

> [...]
nyhedsmeddelelse:3bb5a93a$0$80696$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er de nogen, der har erfaringer med oventsående firma (ros/ris)?

Kun gode.
MVH
Egon

Fra : Søren Kjærulff Ander~

Dato : 29-09-01 20:47

Jeg har i flere omgange købt digi-kamera (Oplymus - Kamerahuset var på det
tidspunkt de billigste på markedet) via nettet/telefon hos Kamerahuset, de
har i alle tilfælde levet helt op til mine forventninger. Bla. har jeg
ønsket at de fremsende varen uden efterkrav og det havde de ingen problemer
med, deres kontrol var blot en mail. Fin service.

mvh Søren

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 29-09-01 21:07

har købt to kameraer hos dem, og har intet at brokke mig over (husk disse
ord for de høres sjældent:)

Fra : Bo

Dato : 29-09-01 21:24

Ja, for da jeg i Bingo-foto skulle købe digitalt, sparede jeg 1000 kr. Bingo
har prisgaranti, og Kamerahuset var billigst, så Bingo måtte sætte prisen
ned, uden vrøvl.

Bo

Fra : Heidi Engelbrecht

Dato : 01-10-01 07:52

Jeg har bestilt tilbehør til mit digitalkamera to gange hos dem,
og begge gange er de kommet i løbet af 2 dage.

Med venlig webhilsen

Heidi Engelbrecht
www.SaschaDupont.dk

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 03-10-01 08:32

Jeg har en enkelt meget dårlig oplevelse at berette.

Jeg købte for cirka 3mdr. siden et Canon A20 digitalkamera hos Kamerahuset.
Efter et stykke tid(3-4uger) fandt jeg ud af at det havde en fejl.
Kamerahuset indvilgede i at det var en fejl der selvfølgelig skulle
repareres.
Derfor sendte jeg den til reparation, og forventede ikke at det ville tage
særlig lang tid. Men nu er der snart gået to måneder, og jeg har stadigvæk
ikke modtaget mit kamera. Jeg har jævnligt kontaktet dem for at høre til
sagen. Kamerahuset siger at værkstedet mangler en reservedel som de skal ha'
fra Holland, og det trækker åbenbart ud. Jeg fik endda et ret frækt svar da
jeg spurgte om hvornår at jeg kunne få mit kamera igen... jo.. der kan gå
fra nu og indtil jul. Okay... tænker man så...
Der er så en anden fra Kamerahuset der har beklaget dette svar.
Til Kamerahusets "forsvar" (host host), kan man så sige at alle andre
fotoforretninger sikkert har samme problem med Canon - og sikkert også andre
store kamera-fabrikanter... men det burde vel ikke være mit men deres
problem.

Mvh Stig

Fra : ht

Dato : 11-10-01 10:31

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote in news:3bb5a93a$0$80696
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Er de nogen, der har erfaringer med oventsående firma (ros/ris)?

Jeg var for nylig inde og købe et Sony TRV30 videokamera og 4
videobånd, som jeg havde ringet og bestilt på forhånd. Under
telefonsamtalen fik jeg lovning på 4 80-minutters bånd til 199,-/stk.
(Mere præcist: køb 3 og få 1 mere gratis).

Da jeg så kom og spurgte efter ordren, kom der først en sur
sidebemærkning fra en anden medarbejder end ham jeg talte med: "Vi
tager kun kontanter". Det havde jeg egentlig også regnet med, så det
var ikke noget problem, men hvorfor denne sure kommentar? Desuden
havde de så kun 4 60-minutters bånd, som de også ville have 199,-/stk.
for. Jeg spurgte hvad der var blevet af 80-minutters båndene, og fik
at vide, at "de var udsolgte". Intet om prisnedslag eller noget i den
retning.

Så jeg har lidt blandede følelser mht. stedet - ikke mindst i
betragtning af pengene jeg lagde hos dem.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik