Søgemaskine til indhold på hjemmeside.
Fra : --=BGN=--

Dato : 29-09-01 10:58

Hej
Findes der et søgeprogram man kan lægge ind på sin hjemmeside, som vil søge
efter ord eller sætninger på ens hjemmeside samt undersider, både tekstsider
og links.
På min hjemmeside ligger der mange sider med links og tekstdokumenter, og
for at gøre det lettere for brugerne at finde hjælp til et bestemt emne, vil
jeg gerne lave en søgemaskine.
Kan man evnt. lave/finde noget i HTML eller Jawa?

Bo

Fra : Andreas Paasch

Dato : 29-09-01 11:09

Fik nedenstående i den engelske NG for Frontpage, måske kan du bruge det?

Hi,
e-mews.com gets lots of requests from webmasters who wish to place our
search box on their sites.
Here is a free script which will allow your visitors to search the entire
web.
Feel free to customize the appearance of this search box.

(Just copy/paste into html of your homepage)

<center>
<form method="POST"
action="http://www.e-mews.com/cgi-bin/search/search.cgi">
<input type="text" name="keywords" value="" size="20"><input
type="submit" value="Search" name="submit">
</form></td>
</center>

Regards
gypsy

PS. A copy of this script and details of our other search options may be
viewed at:
http://www.e-mews.com

Jeg selv bruger www.atomz.com ... helt genialt, svarsiden kan simpelt
oversættes til de sprog du har brug for.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net