Frames?
Fra : Raven®

Dato : 29-09-01 10:33

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg laver frames i frontpage?
Hele menuen bli´r ved med at være lys grå, altså ikke-brugbar...

På forhånd tak.

Raven

Fra : ha

Dato : 29-09-01 18:19

> Er der nogen der kan forklare mig, hvordan jeg laver frames i frontpage?
> Hele menuen bli´r ved med at være lys grå, altså ikke-brugbar...

"filer", "ny side", fanebladet "rammeside" hvis det er DK 2000 versionen.

mvh
ha

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 02-10-01 16:11

Når du har gjort som "ha" beskriver kan du dele frame op ved at vælge rammer
og opdel for derefter at justere rammerne i den bredde du ønsker.

:)Steen