Noget om katte... og regler...
Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 19-01-01 02:39

Hejsa..

Den der med hvordan katte skal styre deres hjem.. Her er et link :

http://www.sjcreations.com/rules.html

Den er ganske morsom..

Men her er en anden.. En lille historie om hvordan regler bliver ændret hen
af vejen...

Regler for katte

1. Vilde katte vil ikke blive fodret !
2. Vilde katte vil ikke blive fodret med andet end tørfoder !
3. Vilde katte vil ikke blive fodret med andet end tørfoder, og en lille
smule mælk !
4. Vilde katte vil ikke blive fodret med andet end tørfoder, en lille smule
mælk, lidt godter og levnet fisk !
5. Vilde katte vil ikke blive opfordret til at gøre dette hus til deres
permanente bolig !
6. Vilde katte vil ikke blive kælet med !
7. Vilde katte vil ikke blive kælet unødigt med - og ikke taget op, eller
leget med !!
8. Vilde katte, som bliver kælet med, og taget op, bliver IKKE navngivet !
9. Vilde katte, med eller uden navn, er ikke tilladt inde i huset
overhovedet !
10. Vilde katte får kun lov til at komme ind en gang i mellem. !
11. Vilde katte som får lov til at komme indenfor, må ikke hoppe op i, eller
hvæsse klør på møblerne !!
12. Vilde katte får ikke lov til at hoppe op i, eller hvæsse klør i de
virkelig gode møbler. !
13. Vilde katte må være i alle møblerne - men må KUN hvæsse klør i det nye
sisal kradsebræt til 2000 kroner !
14. Vilde katte må kun gå på toilettet udenfor i sandet.
15. Vilde katte må kun gå på toilettet i den nye kattebakke med låg, og
fyldt med det dyre kattegrus !
16. Vilde katte sover udenfor !!
17. Vilde katte sover i garagen.
18.. Vilde katte sover i huset..
19. Vilde katte sover I papkassen med håndklædet, som står I gangen !
20. Vilde katte sover kun i den nye "kitty comfort" seng, med allergi-frit
lammeskind !!
21. Vilde katte må absolut ikke sove i sengen !!
22. Vilde katte må kun sove i benenden af sengen !!
23. Vilde katte må absolut ikke komme ind under dynerne.
24.. Ok - Under dynen - men kun i fodenden !!
25. Vilde katte må ikke gå på skrivebordet..
26. Vilde katte må gå på skrivebordet - men ikke i nærheden af computeren
!!!!
27. Vilde katte er forbudt at gå på tastaturet når mennesket kjdafhogai
hdfaogiæ dhgæadoijfgvæzjk BRUGER DET !!!!!!!!

Tja... Hvad kan man sige til det ??

Knus fra Pia

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Gidde

Dato : 19-01-01 09:30

Hahaha
haha.................ha
ja, kramperne har nu lagt sig så meget, at jeg kan ramme tastaturet....den er
for god!!! Den skal op over Labans Corner (snart også Frejas) i køkkenet!!!
Jeg får lidt samme fornemmelse når kæresten af og til pointerer at 2 katte...ja
2 katte, det er nok...3 (eller 4) ville gøre mig til en kattemor, og den slags
bryder han sig ikke om...ikke så meget i alt fald ...Og jeg kan da kun gi
ham ret...lidt i alt fald...i alt fald når det gælder vores nuværende bolig og
økonomiske situation...
Hæhæ
Gitte

Fra : Klaus Nygaard

Dato : 19-01-01 19:47

Jeg printede den ud og gav den til min mor og far - netop SÅDAN har det
foregået ved dem i de sidste mange år.......... Sidste forår var de nød til
at få aflivet deres MEGET gamle hunkatte - og NU SKULLLE DE - BASTA - IKKE
HAVE KAT IGEN!!!!! FNiiiis - nu er der to vildkatte, som er godt på vej til
at møffe sig ind i deres tilværelse, bedste stol, sengen osv.... Fuldstændig
som beskrevet - Jeg storsmilede og småfniste også længe.....

Jane

Gidde <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A67FB53.5F6C1A87@hum.auc.dk...

Fra : Kate

Dato : 19-01-01 16:29

Hahahahahah.... og ROTFLMAO.
Det lyder som om kattene har forstået hvordan man gør
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk