Øv altså ;-)
Fra : Ann K.

Dato : 18-01-01 20:56

Hejsa.
Vi har lige modtaget Ilvas nye møbelkatalog... Det kan de bare ikke være
bekendt!!!!
Mit drømmemøblement er i det - kridhvidt, i stof... og jeg har _ingen_
muligheder for at have det
Hmmmmm.... Med mindre...
Okay - here goes...

Sælges:
1 sort hunkat, 9 år... hysterisk, dominerende og enormt sød!
1sort hankat, ½ perser/huskat, ca 3 år... dum, men kærlig!
1 tabby m. hvidt hankat, ½ skovkat/huskat, ca 5 år... reserveret,
intelligent!
1 brunspottet tabby hanskovkat m. stamtavle, ca 3½ år... dejlig, venlig,
rar!
1 brun blandingshund, tæve, 7 ½ år, korthåret, uddannet som redningshund,
perfekt børnehund!
1 tricolor shetland sheepdog m. stamtavle, født 14/7-00, renlig, begyndt
hvalpetræning, lydhør!
1 mand, 45 år, god hjemmehåndværker/havemenneske, sød, med god humor, vasker
op og betaler husleje uden at brokke sig!

Alt tilbehør medfølger... Alle katte + ældste hund er neutraliserede...

Sælges kun samlet!!! for højeste bud over nogle millioner kroner - på den
måde får jeg jo også råd til møblerne

Mvh Ann

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-01-01 21:29

He he - lyder besnærende...
Har desværre ikke råd da vi lige _har_ bestilt nye sofaer (sort læder i god
kvalitet - burde kunne holde til 8 katte + husbond samt diverse killinger,
som forhåbentlig ventes NU).
- Dvs. sofaerne leveres først i februar - hvor betaling også finder sted -
ku' man få dem på prøve så længe??

Camilla

Ann K. <tsars@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:NUH96.83$l57.6723@news000.worldonline.dk...

Fra : Denise

Dato : 19-01-01 07:26

Hej Ann
Øv, sælges kun samlet, jeg ville have spurgt om han også kunne lave mad.
Hilsen Denise

Fra : Ann K.

Dato : 19-01-01 23:41

Hmmm... Jeg tror at jeg alligevel beholder hele banden!
Vågnede i morges ved et kærligt slik på kinden fra hundehvalpen, en
stampende, spindende missekat og en mand, som kiggede ind og sagde at teen
var klar....
DET kan et kridhvidt møblement til 40.000,- sq* ikke hamle op med!!!!
Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 19-01-01 01:08

Tja Ann

Jeg kan altså kun tilbyde Sofie, i bytte, mest fordi hun ikke bryder sig
synderligt om katte, men på den anden side så er hun temmeligt glad for
mig om natten lige når jeg er næsten faldet i søvn. Hun ødelægger næsten
ikke noget Er du intereseeret, hehe.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk