Søger titlen
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 28-09-01 18:41

Måske kan I hjælpe mig. Jeg søger titlen på et pop-nummer, som blev spillet
meget i radioen for et par år siden. Forsangeren var en mand.

Jeg kan huske at omkvædet indeholder teksten:

"But it never makes no sense - like an inconvinience" (eller "inconvinient")

- citeret med stor usikkerhed, da det er et stykke tid siden jeg hørte den.

Vh. Jacob W. Jensen

Fra : Eddi Delfin

Dato : 29-09-01 08:58

Det lyder som Shirtsville med nummeret inconvenience fra den sidste plade de
har udgivet, shirtsville, på BMG i 1998.
"But I never made no sense, just an inconvenience"