Kampfisk
Fra : Jesper Bohmann

Dato : 28-09-01 18:47

Jeg har lige bestilt nogle kampfisk som skal hentes i morgen, 1 han og
3 hunner. Derudover har jeg bestilt lidt Siamesiske Algeædere. Det er
de eneste fisk der kommer i baljen, vil ikke have det overbefolket,
det ser grimt ud.

Har i nogle gode råd til de Kampfisk der? Der er planter i overfladen,
næsten ingen strøm, masser af frisvømmeplads og en masse lave planter.

Jesper

Fra : AnnetteS

Dato : 28-09-01 19:00

"Jesper Bohmann" skrev d. 28-09-01 18:47 dette indlæg :
> [...]
>
> Har i nogle gode råd til de Kampfisk der? Der er planter i overfladen,
> næsten ingen strøm, masser af frisvømmeplads og en masse lave planter.

Hej Jesper
Jeg skal nok give dig en masse råd i morgen, når vi kommer ned til dig
Don't worry, dine kampfisk er i sikre hænder *GGGG*

-Annette

http://www.kandu.dk/

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 30-09-01 20:32

"Jesper Bohmann" <maredk@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Har i nogle gode råd til de Kampfisk der? Der er planter i overfladen,
> næsten ingen strøm, masser af frisvømmeplads og en masse lave planter.

Hej Jesper.
Du må skaffe nogle høje planter, så dine hunner har noget at gæmme sig
mellem hvis hannen bliver for ivrig/agressiv. For da hjælper det ikke at
have bare lave planter. Held og lykke med din nye anskaffelser.
Hilsen Ditte