Philips akvarelle-rør
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 28-09-01 17:05

Man kan jo næsten ikke se det er tændt, skal det være sådan? eller er der
noget galt med røret?
Det er et 30 watt.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 28-09-01 17:15

Og hvilket rør skal være forrest, dagslys røret eller plante røret?

Fra : Karsten Plesner

Dato : 28-09-01 21:20

> Og hvilket rør skal være forrest, dagslys røret eller plante røret?

Jeg bruger altid akvarellerøret, da det efter min mening giver fiske de
flotteste farver set gennem akvariets forrude.

M.v.h.
--
Karsten Plesner
(Remove '-' if replying by email)

Fra : Karsten Plesner

Dato : 28-09-01 21:19

> Man kan jo næsten ikke se det er tændt, skal det være sådan? eller er der
> noget galt med røret?
> Det er et 30 watt.

Et akvarellerør har et større lysudbytte end et traditionelt rør (det er
ubehageligt at kigge direkte ind i det). Derfor lyder det som om, der er
noget galt.

M.v.h.
--
Karsten Plesner