Robinson Ekspeditionen
Fra : Hozoi

Dato : 28-09-01 15:25

Hvad er det for en melodi der bruges til Ø-rådet i Robinson Ekspeditionen?
Det lyder mistænkeligt som Enya, men hvad er titlen på nummeret?

På forhånd tak!

Mvh.
Thomas

Fra : Tina Andersen

Dato : 28-09-01 21:22

"Hozoi" <hozoi@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for en melodi der bruges til Ø-rådet i Robinson Ekspeditionen?
> Det lyder mistænkeligt som Enya, men hvad er titlen på nummeret?

Hej Thomas

Svaret lå på tv3's hjemmeside under den sidste Robinson: (Musikken er den
samme)

Hej Regina. Først et tillykke med din sejr for to års siden. Det var
kanongodt gået. Jeg kunne godt tænke mig at høre om det er muligt at få fat
på det stykke musik der bliver spillet i ø-rådet i dette års udgave?? Det er
et utroligt dejligt stykke. Håber det bedste
Venlig hilsen en kæmpe Robinson-fan
SVAR
Hej Thomas. Som sagt før,så er det,på nuværende tidspunkt, desværre ikke
muligt at købe dette dejlige stk. musik...det er special komponeret til Tv
og des lige... Om det kan findes andet steds vides ikke...Men de oplysninger
jeg har er: Titlen er "Lost souls"(producers series), ID:NSPSOO3,track 8.
Hilsen Regina. <<

Så vidt jeg ved er den endnu ikke udgivet.

Mvh

Tina