sår på ryggen
Fra : TORBEN JEPPESEN

Dato : 17-01-01 01:35

Jeg har 3 katte, en kastret han på 3 år og 2 stereliserede hunner på 2 år.
I den senere tid er de alle 3 begyndt at få nogle sår på ryggen, værst nede
ved halen, de er alle blevet behandlet med programvet, så lopper kan det
ikke jo nok ikke være? (jeg har heller ikke mærket noget til lopper).
de færdes alle 3 både ude og inde
de enes godt, og slås ikke indbyrdes

På forhånd tak for hjælpen

Torben

Fra : Nina

Dato : 17-01-01 16:29

Hej Torben

Hvor længe siden er det at de fik ProgramVet?

Hilsen
Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 17-01-01 17:48

Hej Torben

Program vet er piller og derfor skal loppen suge blod for at få giften i
sig, dvs den spytter i såret for at blodet ikke skal størkne før den er mæt,
da mange dyr er allergiske over for loppespyt, kan det meget vel være
lopper. Prøv i stedet Frontline eller Advantage som dryppes i nakken på
katten og lægger et lag loppegift uden på huden.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : N/A

Dato : 18-01-01 16:47

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-01-01 16:47

Hej Torben

Jeg kan kun tilslutte mig Ulla, jeg troede også at program vet var godt, men
trods behandlinger med dette, havde Melissa stadig lopper. Så prøvede jeg/vi
i stedet frontline og vips en uge senere kunne hun sove i fred og ingen
lopper er stort set forekommet siden.. ;)))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa