Display på Nokia 6210
Fra : Martin Berentzen

Dato : 28-09-01 12:22

HEJ!

Jeg var kommet til at smadre mit display på min Nokia 6210 (ups, regning på
700 kr.) og nu har jeg så endelig fået den tilbage. MEN før den blev smadret
kunne jeg tydeligt se forskel på displayet på en Nokia 7110 og min Nokia
6210, det er som om at displayet på Nokia 7110 er lidt mere mat og jeg har
da også hørt at Nokia 6210`s display netop er designet sådan at dette
undgås. MEN nu har jeg selvfølgelig fået sat sådan et "mat" display i min
Nokia 6210 og det synes jeg sku er lidt dårligt! Så inden jeg går ind og
brokker mig vil jeg da lige høre om det er noget vås jeg sidder og fyrer af
eller om min klage faktisk er reel nok?!

Mvh

Martin