Trist nyhed
Fra : Fie & Christian

Dato : 16-01-01 13:18

Hej alle

Jeg fik idag en meget trist nyhed : Inge Simonsen er død. For de af jer som
har været her i NG'en et stykke tid kan I nok huske Inge og hendes altid
betænksomme og gode råd.

Hun var så sød at hjælpe mig med hele Tilde og Tulle situationen i starten,
hvor vi troede at Tilde skulle aflives pga dårlig vejledning fra Inges
Kattehjems side, skrev breve til Inge Sørensen (som hun kendte) og skrev
søde og opløftende mails til mig.

Det er et stykke tid siden, at vi hørte fra hende her på NG'en, men hun vil
blive savnet!

Hilsen
Fie

Fra : Anita Mariager

Dato : 16-01-01 14:52

"Fie & Christian" <dovenlas@hotmail.com> wrote in message
> Hej alle
>
> Jeg fik idag en meget trist nyhed : Inge Simonsen er død.

Fik samme besked her. Jeg havde samarbejde med Inge omkring
Katteelskersiden, hvor hun hjalp med materiale og gode råd. Hun vil blive
savnet her i gruppen. Inge var en sand katteven. Vore tanker må gå til til
Inges familie. Æret være Inges minde.

KH

Anita

Fra : Ann K.

Dato : 16-01-01 22:30

Det gør mig ondt at høre
Undrede mig også over at det var længe siden hun havde "givet lyd" fra
sig...
Æret være hendes minde.
Ann

Fra : A & J M. Christianse~

Dato : 16-01-01 23:37

Jeg havde også undret mig over, at Inge ikke havde skrevet i nyhedsgruppen i
nogen tid.

Selvom jeg ikke kendte Inge personligt, berørte meddelelsen mig dybt. Inge
var en usædvanlig kvinde, som med sin kærlighed til dyr gav os i
nyhedsgruppen: dk.fritid.dyr.kat - mange gode råd samt kærlige og
opmuntrende hilsner, også når vi var kede af det, både når det gjaldt vore
dyr og os selv.

Nedenstående lille historie er fra "vores" nyhedsgruppe - og den er skrevet
så smukt - og passer så fint som et sidste og smukt farvel til Inge. Vi
bliver mange, som vil savne hende!

Æret være Inge's minde.

Mange kærlige hilsner
fra Annie Malmgren

"Regnbue Broen
( forfatter ukendt )
Lige på denne side af himlen er der et sted, der hedder Regnbue broen.
Når et dyr, som har været specielt knyttet til nogen her på jorden dør,
kommer det dyr til Regnbue broen.
Der er marker og bakker til alle vore kære venner, så de kan løbe og
lege sammen.
Der er masser af mad, vand og solskin, og vore små venner har det varmt
og behageligt.
Alle de dyr, som havde været syge og gamle er friske og unge igen, dem,
som var sårede og lemlæstede er blevet raske og hele igen, ligesom vi kan
huske dem i vores drømme om gamle dage.
Dyrene er glade og tilfredse, bortset fra en lille ting.
De savner hver især nogen, som de elskede højt, som blev ladt tilbage.
De løber alle og leger sammen, men en dag stopper en af dem pludselig
op og ser ud i luften.
Hendes øjne er lysende. Hendes ivrige krop sitrer. Pludselig begynder hun
at løbe fra gruppen, flyver over det grønne græs, og hendes ben bærer
hende hurtigere og hurtigere.
Hun har set dig, og når dig og din kære ven endelig mødes, klynger I jer
til hinanden i glad genforening, som skal I aldrig nogensinde skilles igen.
De glade kys strømmer hen over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen
det elskede hoved, og endnu en gang ser du ind i de kærlige øjne på dit
kæledyr, som så længe har manglet i dit liv, men aldrig i dit hjerte.
Så går I over Regnbue broen sammen...
Et minde for Sasha d.4.september 2000"

Fra : Lene

Dato : 18-01-01 13:07

Inge var i sandhed en ægte katteven, hun kom ind i alles hjerter gennem
hendes store indsats for specielt landkattenes vilkår og jeg glemmer aldrig
hendes hjertegribende afsked med Manse. Verdenen er blevet fattigere ved
hendes bortgang !

Ære være Inges minde !

Bløde potedask fra affaldsmisserne og kærlige tanker fra Lene

Er du imod dyremishandling ?
Besøg www.katteelsker.ninja.dk
en side om affaldskatte.