Vejvisning??
Fra : Christian Brun

Dato : 28-09-01 08:18

Jeg har set at kombinationen af en Nokia 3210 og Telia abon. giver
mulighed for at vise hvor man befinder sig, altså nærmeste gade navn!

Er det en service Nokia kan eller er det Telia der yder denne service!

Kan det eksempelvis lade sig gøre med en Ericsson T28 ?? Med andre
selskaber?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-09-01 10:20

Christian Brun skrev:

>Jeg har set at kombinationen af en Nokia 3210 og Telia abon. giver
>mulighed for at vise hvor man befinder sig, altså nærmeste gade navn!

Ahh, da vist ikke helt - det er blot området der vises.

>Er det en service Nokia kan eller er det Telia der yder denne service!

Nokia understøtter celleinfo i de fleste af deres telefoner, og Telia
sender celleinfo ud på nettet. Det gør TDC også, Sonofon er vist ikke
med endnu?

>Kan det eksempelvis lade sig gøre med en Ericsson T28 ??

Ja - jeg kan ikke huske om de også kalder det celleinfo, men jeg har
set det.

>Med andre selskaber?

Kommer an på hvilket. Orange understøtter det vidst også nogle steder.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 28-09-01 12:09

> Nokia understøtter celleinfo i de fleste af deres telefoner, og Telia
> sender celleinfo ud på nettet. Det gør TDC også, Sonofon er vist ikke
> med endnu?

Nej Sonofon er ikke med. Det er dog ikke kun Nokia-tlf'er som understøtter
dette. Alle nye tlf'er indeholder 'celleinfo'-muligheden - også
Ericsson-telefonerne.

> Ja - jeg kan ikke huske om de også kalder det celleinfo, men jeg har
> set det.

Menu-opsætningen i T28 er meget magen til den i min A2618s, så prøv at kigge
under menu "2. Meddelelser - 7. Muligheder - 5. Celleinfo".

Mvh
Claus Rolsted
ICQ: 91028400