Den ny mis....ih hvor blir det spændende!!~
Fra : Gidde

Dato : 14-01-01 20:09

Hejsa
Har lige besøgt Freja. Hun fik Labans fløjlsmus at hygge med, og han har
nu fået en af hendes pelsmus. Freja var helt pjattet med
fløjlsmusen...slikkede på den osv. Laban er også helt vildt interesseret
i pelsmusen, og lugten af Freja på mine fingre var tydeligvis meget
interessant. Han gnubbede kinden mod mine hænder og virkede ikke det
mindste irriteret.
Freja er ca. halvt så stor som Laban, og hun virker nærmest fuldstændig
som ham af temperament....bortset fra, at hun er blidere og mere kælen.
Mon ikke chancerne bare er rigtig gode, når hun både er lille, hunkøn og
yngre? Hun kan da næsten ikke virke som en trussel...hun er virkelig kun
ca. halvt så stor
Nå, vil nu have noget mad og så ellers forberede dagen imorgen. Skal ud
og købe Feliway som det første og så henter vi fruen kl. 13.00.
Det er så spændende at det ikke er til at holde ud!!!!
Mange hilsner den overspændte Gitte

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 14-01-01 20:55

Hejsa Gitte..

Ih, du holder os hen i åndeløs spænding... :- ) Dine meget levende
repportager gør, at man næsten ikke kan vente på at høre hvordan det går !!
Jeg er helt sikker på at det går godt !!

Jeg glæder mig meget til at høre fra dig i morgen.. Du får forhåbentlig tid
til at fortælle os hvordan det går !!

Held og lykke !!

Knus fra Pia og misserne

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Gidde <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en news:3A61F977.B1D2EE39@hum.auc.dk...

Fra : Fie & Christian

Dato : 14-01-01 22:15

Hej Gitte

Det kan da næsten ikke gå andet end godt Sådan en frisk fyr som Laban og
en yndig lille sag med navnet Freja ?

Jeg glæder mig ihverfald meget til at høre fra dig og "katte-mødet" imorgen

Mange hilsner
Fie, Tilde og Tulle

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-01-01 23:40

Hej Gitte
Er ved at sprænges efter nyheder i morgen altså *G*
Du har virkelig gjort det, til en fornøjelse her på NG *S*

Hilsen
Joan

Fra : Gidde

Dato : 15-01-01 00:17

Hejsa Joan
Fnis, ja jeg er godt nok slem på tastaturet...frygter engang imellem at
mine fingerspidser en dag gror fast, eller at jeg udvikler skærmalergi

Jeg tror ikke jeg får lukket et øje i nat!!! Uha, det er simpelthen mere
spændende end de eksaminer jeg har haft, de fedeste film jeg har set og
endda mere spændende end ...ja...you name it!
Skal nok poste om det i morgen også *G*, aner jo slet ikke hvordan man
lader være
Hilsner Gitte

Fra : Kate

Dato : 15-01-01 01:13

Hihi Gitte

Kan godt huske hvordan det var at vente på Oliwer. Jeg havde jo Johan og
Sofie i forvejen, men da damen jo ikke gad lege måtte Johan ha' en anden
ven, i stedet for Ludvig som forsvandt. Der var noget der sagde mig at
Sofie ikke ville godtage hvem som helst, så jeg vidste med mig selv at
det skulle være en han killing jeg skulle ha'. Altså gik jeg på jagt
efter en alm. stribet hankilling. For 8 år siden var det de sort/hvide
der var de mest eftertragtede så dem var der virkeligt mange af, men jeg
ville ha' en "pyjamas-mis". Jeg ringede godt nok til mange mennesker før
jeg endelig fik kontakt med den unge fyrs mor som jeg købte Oliwer fra.
Dengang solgte private stadig killinger 8 uger gamle, så disse mennsker
var forud for deres tid da de ikke ville af med killingerne før de var
10 uger gamle. Der var kun to stribede ud af 6 killinger, og det var een
af hvert køn. Jeg blev inviteret til at komme og udse min killing ugen
før jeg kunne få ham, hvilket jeg naturligvis gjorde. Alle killingerne
var vældigt aktive og kontaktsøgende, slet ikke bange. Oliwers ene bror
lagde sig til at sove hos mig og Oliwer lagde sig bagved mig. Da jeg fik
ham i skødet fordi der jo ikke var noget valg udfra mine kriterier,
lagde han sig bare tilrette. Tror du lige den uge var lang
Ligesom de andre glæder jeg mig til at høre mere om Freja og Laban
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Christina K

Dato : 15-01-01 14:33

Hej

Ja, hold os endelig informeret om hvordan det går. Jeg går også og
overvejer om Askepot skal have en legekammerat, men jeg har lige en
kæreste der skal bearbejdes lidt først inden jeg ligesom kaster
forslaget på bordet.

Held og lykke

Christina og Askepot

Gidde <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A6233B6.3E54657A@hum.auc.dk...

Fra : Anja

Dato : 15-01-01 17:00

Christina K <christinak@adr.dk> skrev

> Jeg går også og
> overvejer om Askepot skal have en legekammerat, men jeg har lige en
> kæreste der skal bearbejdes lidt først inden jeg ligesom kaster
> forslaget på bordet.

Hæ, hæ, den kender jeg godt. Jeg luftede ideen om en legekammerat til Mulder
for min bedre halvdel i sidste uge, og heldigvis var han meget positiv (på
trods af tidligere dårlige oplevelser med Mulders søster). Jeg tror vi
satser på en killing (efter at have læst diskussionen om at sammenføringen
har tendens til at gå glattere, Mulder er 4 år og har huseret her alene i
1½). Nu skal vi bare prøve at finde en killing der matcher hans temperament
(rolig grænsende til det dovne).

--
mvh Anja

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-01-01 00:52

Jamen jeg forstår det ikke, med de kærester...
Hvis de ikke kan se det på andre måder så prøv evt denne..

bed dem om at forestille sig kun at være sammen med katte.. altså ikke nogen
at snakke menneskesprog med, ikke nogen at foretage sig mennesketing med,
ville det ikke være bare lidt kedeligt i det lange løb ???

seriøst jeg mener det alvorligt, der går jo ikke noget af dem, bare fordi
der kommer en kat mere i huset, tværtimod bliver der helt sikkert mere gang
i den...;))

Ok jeg er vel også miljøskadet, at leve sammen med Melissa i snart 12 år
sætter sit præg på enhver....
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa