Navnet på titlen?
Fra : Mads T. Andersen

Dato : 28-09-01 00:14

Filmen jeg tænker på, handler
om nogle terrorister, der har lavet en slags vand
der, når det går i forbindelse med mavesyren, eksploderer.
Jeg kan ikke huske hvem der var med i den, eller hvad
den samlede handling var, kun lige det med den specielle bombe.

nogen der kan hjælpe mig?

mvh

Mads A

Fra : Mogens

Dato : 28-09-01 07:02

Live Wire med Pierce Brosnan

http://us.imdb.com/Title?0104743

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 28-09-01 07:44

"Mogens" <moveng@mailme.dk> wrote in message
> Live Wire med Pierce Brosnan
> http://us.imdb.com/Title?0104743

Der var den jo, tak, nu kan jeg sove roligt igen.

Mads

Fra : John Hinge

Dato : 28-09-01 12:18

Mogens wrote:

> Live Wire med Pierce Brosnan
>
> http://us.imdb.com/Title?0104743

Nice underwear...

Faktisk en ok festlig film

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs