Selverkendelse
Fra : JcLind

Dato : 27-09-01 23:59

Min pik er så stor at jeg faktisk burde være født neger.

VH jakob

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 27-09-01 22:17

.........øhhmm.....tillykke?

Fra : Mic

Dato : 27-09-01 23:37

Og dit ego unægtelig adskillige numre større...

Mic

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-09-01 13:14

> Min pik er så stor at jeg faktisk burde være født neger.

Men kan ikke blive mere end halvfed?

--
Mark

Planet of the Apes (1968) trivia:
During breaks in filming, actors made up as different ape species
tended to hang out together---apes with apes, orangutans with
orangutans, chimps with chimps. It wasn't required, it just naturally
happened.