Skærme
Fijala 3554
Lækreste 19"
Fra : SlowHand

Dato : 27-09-01 21:36

Daws i gruppen!

Jeg har lige fået min 19" Hitachi CM772 ind ad døren, og jeg har _kun_ ros
til overs for den!
Virkelig det fedeste alternativ til Triniton og Diamantron billedrørene,
til os der ikke vil ha' streger i vores billede.

Så er den jo også FLAD :)

/SlowHand

Fra : Jonny Jensen

Dato : 27-09-01 22:19

Holder mig stadig til min Sony G420... De streger så jeg først da jeg fik at
vide at de var der...

Jonny.

Fra : SlowHand

Dato : 28-09-01 17:12

> Holder mig stadig til min Sony G420... De streger så jeg først da jeg fik
at
> vide at de var der...

Surt!
Sidder du så og stirrer dig blind på dem nu, eller hvad?

/SlowHand

Fra : Jonny Jensen

Dato : 30-09-01 21:29

Øhhh... Nej... Jeg så dem bare først da jeg fik det at vide.

Jonny.

Fra : Søren H. Wind

Dato : 28-09-01 15:49

Hvor har du købt de henne, og til hvor meget...
Min 4 år gamle CM630ET er lige stået af "5500,-" Pluff og jeg står og leder
efter en GOD Hitachi skærm igen.
--
Med Venlig løvehilsen
Søren HDI' Wind

Fra : SlowHand

Dato : 28-09-01 17:02

> Hvor har du købt de henne, og til hvor meget...
> Min 4 år gamle CM630ET er lige stået af "5500,-" Pluff og jeg står og
leder
> efter en GOD Hitachi skærm igen.

Jeg har købt den hos Shg.dk. Det var vist ikke det billigste sted, men jeg
skulle oss'' lige ha' en Seagate Barracuda IV med, så alt i alt var det
billigst at købe det samlet hos Shg.dk.
- Men hvis det er en skærm du er interresseret i, kan du jo tage et kig på
edbpriser.dk
Jeg gav omkring 4900,- for min
Virkelig den dejligste 19" jeg har set til dato.
Det skulle være Hitachi's bedste 19" overhovedet.

/SlowHand

Fra : Tom Hvitved

Dato : 29-09-01 11:38

Det kan jeg godt skrive under på

Havde først en Viewsonic P95F - men blev træt af de to horisontale
triniton-streger, som efter min mening er meget tydelige at se. Så den blev
sendt tilbage, og nu har jeg også en lækker CM772ET

-Tom