Hjælp til netværk med TDC BB Løsning !!
Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-09-01 21:04

Hejsa

Nu har jeg læst snart samtlige indlæg i denne gruppe, men jeg mangler en
klar opskrift på hvordan, jeg skal sætte mit netværk op, så mine fire
maskiner kan køre LAN og ADSL/internet, uaftendigt af hinanden ??

Jeg har :
4 maskiner, med ME/98
Unex 5 ports Switch, Leveret af TDC
ASDL TDC BB løsning

Hvad skal jeg gøre ??

På forhånd mange tak !

Jan

NB sendt til dk.edb.netvaerk & dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Fra : Jesper Skriver

Dato : 27-09-01 21:11

On Thu, 27 Sep 2001 22:04:21 +0200, Jan Pedersen wrote:
> [...]
> klar opskrift på hvordan, jeg skal sætte mit netværk op, så mine fire
> maskiner kan køre LAN og ADSL/internet, uaftendigt af hinanden ??

Tænde dem, sætte dem til automatisk adresse tildeling, givet
du har mindst 4 dynamiske ip adresser.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Kim Norskov

Dato : 27-09-01 23:57

On 27 Sep 2001 20:10:30 GMT, harvest@wheel.dk (Jesper Skriver) wrote:

>Tænde dem, sætte dem til automatisk adresse tildeling, givet
>du har mindst 4 dynamiske ip adresser.

.....og installere NETBEUI som protokol til dit hjemmenetværk.

Kim