Ikon i adresselinie?
Fra : Jacob Klinck Pederse~

Dato : 27-09-01 17:47

Hej
Nogle hjemmesider har et ikon foran adressen på adresselinien i Internet
Explorer (f.eks. Danmarks Radio og Jyllands Posten, de har deres logo
der).
Er der nogen der ved hvordan man laver dette?

Venlig hilsen
Jacob Pedersen

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 27-09-01 18:03

Se på www.favicon.com ... =)

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-01 18:20

Thu, 27 Sep 2001 18:46:54 +0200, skrev Jacob Klinck Pedersen
<jkp@mail.ikasths.dk>:

>Nogle hjemmesider har et ikon foran adressen på adresselinien i Internet
>Explorer (f.eks. Danmarks Radio og Jyllands Posten, de har deres logo
>der).

Denne her gruppe har en side med OSS (Ofte Stillede Spørgsmål) på
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/>, hvor du
bl.a. finder svar på dette spørgsmål og mange andre gode ting.
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jacob Klinck Pederse~

Dato : 27-09-01 19:43

Tak for hjælpen.
Jeg har gjort som der står, men jeg kan stadig ikke få det til at virke.
Der bliver godt nok vist et ikon, men det er ikke det jeg har lavet.
Ikonet har hvid baggrund og der står ".com" med rødt (meget mystisk).
Nogen der har en løsning?

Venlig hilsen
Jacob Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-01 20:12

Thu, 27 Sep 2001 20:43:14 +0200, skrev Jacob Klinck Pedersen
<jkp@mail.ikasths.dk>:

>Nogen der har en løsning?

Måske, hvis du sender en url til siden.

Fra : Jacob Klinck Pederse~