Serge Gainsbourg links?
Fra : Jeppe Møller

Dato : 27-09-01 15:50

Jeg mangler links til hans tekster på Dansk el. Engelsk
Forefindes det? Nogen der evnt. kan hjælpe med links?

Ser frem til hjælp- nu jeg ikke kan fransk :(
/Jeppe

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 28-09-01 02:00

"Jeppe Møller" <JeppeM@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler links til hans tekster på Dansk el. Engelsk
> Forefindes det? Nogen der evnt. kan hjælpe med links?

Der en del her....mest franske desværre...
www.geocities.com/Paris/Musee/1489/gainsbourg/texts/texts.html

og en hel del her engelske og franske

http://lenny.dyadel.net/serge4.htm

Har ikke kunnet støve danske sider op......

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-09-01 19:00

On Fri, 28 Sep 2001 02:59:41 +0200, "Flying Hotdogs"
<info@flyingotdogs.dk> wrote:

> [...]
>
>og en hel del her engelske og franske
>
>http://lenny.dyadel.net/serge4.htm
>
>Har ikke kunnet støve danske sider op......

Mange tak for hjælpen- ca. de samme sider jeg fandt- jeg havde håbet
på nogle oversættelser så jeg rent faktisk kunne forstå hvad manden
sang
....men der skal jeg nok være heldig og finde en HF'er der har lavet en
opgve om ham... fat chance...

but thx!
good summer!
/Jeppe