kattemøde
Fra : pia larsen

Dato : 10-01-01 17:13

Hej alle

Hvordan går det med det så omtalte kattemøde i Jylland? Jeg er frisk på
snart at møde nogle af alle jer kattefreaks*S*

Pia

Fra : Helle.K

Dato : 10-01-01 20:06

Hej

Jeg er med på et møde i midtjylland...

jeg bor selv ca. midtvejs mellem Århus og Viborg

Hilsen Helle.K og
Fabian(tidligere Gråpjuske) og Jason(hentet fra DDÅ)

Fra : N/A

Dato : 10-01-01 21:59

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-01-01 21:59

Hej
Ja oz mig, altså så snart jeg er kommet til Jylland, flytter 1.feb. og
kommer til at bo mellem Århus og Horsens.

Hilsen Joan

Fra : Stine

Dato : 12-01-01 12:59

Jeg glæder mig da også til at vi forhåbentlig snart kan mødes Jeg
bor mellem Holstebro & Herning.

Stine & Midi ( tidligere Gråmis )

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 17:40

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-01-01 17:40

tja på cc's news server kan man.. ;))

der er dog noget med at sunsite og vist også en server mere nægter at vise
indlæg som starter med sv, så det kan være derfor...;((

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 16-01-01 22:44

Hejsa.
Jeg kunne da også være intereserret i at møde ander med samme interesse. Men
vad skal der evt. foregå på dette møde og hvor skal det foregå? Jeg bor i
Herning og jeg holder Persere og Colourpoints på seriøst plan... men det er
altid at møde andre og udvæksle viden.
Venlig Hilsen
Heidi Mouridsen (^..^)~

Fra : Stine

Dato : 17-01-01 00:29

> Jeg kunne da også være intereserret i at møde ander med samme interesse.
Men vad skal der evt. foregå på dette møde<
Tja, selvfølgelig en masse kattesnak, men jeg kunne da godt tænke mig at vi
fik en fodersnak, og måske snakkede lidt om forebyggelse af sygdomme,
kattelegetøj, hjemmelavede kradsemiljøer m.m.

< Jeg bor i Herning <
Så kan vi måske køre sammen - alt efter hvor og hvornår det bliver ?? Jeg
bor i Sørvad, lidt nord for Vildbjerg.
Stine

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 19-01-01 18:44

Hej Stine.

Lige et lille problem... jeg har ikke kørekort, men har dog bil til
rådighed.
Vi kan da prøve at finde ud af noget, hvis der bliver et katte møde.
Venlig Hilsen
Heidi Mouridsen