Problemer i Forte.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 27-09-01 15:15

Jeg ville lige teste Forte, det ser jo lækkert ud, men når jeg forsøger at
køre mit program, kommer den med en "NoClassDefFoundError: First" exception!
Jeg er ikke helt klar over hvorfor! Programmet virker fint når jeg kører det
fra en kommandoprompt. Så jeg tror det er nogle indstillinger i Forte, men
hvilke indstillinger?

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil maile til mig!
www: http://www.sjl.dk/

Fra : Jesper Svak

Dato : 27-09-01 19:46

Problemet ligger nok i din classpath. Forte gør nemlig ikke brug af den
classpath, der ellers er sat i dit system, som eksempelvis en kommandoprompt
gør. Derimod skal du mounte de classpath's du benytter i dit java-program i
Forte-explorer-vinduet. Så skulle det virke.

Jesper