Kattekillinger søger nyt hjem
Fra : Niels Møller

Dato : 09-01-01 18:18

Hej

Vi har to killinger af et kuld på 4. De er født d. 17 september 2000 og har
således overstået de 12 uger sammen med moderen.
A er en sort han med en lille hvid plet på brystet og nederst på maven.
B er en grå hun med samme tegninger.
Vi håber de kan få er godt og trygt hjem, da vi ikke har lyst til flere
katte.

Vi har i forvejen en meget kælen grå han (Teddy) med hvide tegninger på 11½
år og en sort hun (moderen/Celia) der er hvid på brystet og på den yderste
halespids.
Moderen er overtaget fra en familie, der flyttede til Færøerne og det var
egentlig ikke meningen, at vi skulle have flere katte bl.a. p.g.a. allergi i
familien. Hun skulle have været steriliseret, men dette projekt er strandet
p.g.a. manglende bevilling fra 'finansministeren'.
Derfor hører vi også gerne fra nogen, der kunne være interesseret i den
voksne hunkat.

Vi bor i Ishøj

M.v.h.

Niels
-----
Niels Møller
niels.m@vip.cybercity.dk
http://niels.m.homepage.dk

Fra : Gidde

Dato : 09-01-01 18:41

- Hvordan kan "finansministeren" vælge at spare noget så fornuftigt som en
sterilisering væk? Da de nu desværre allerede er sat i verden, vil jeg håbe I
finder et rigtig godt hjem til dem, og at I fortæller kommende ejere hvor
utroligt vigtigt det er med kastration/sterilisation....
Held og lykke til killingerne og den uønskede hunkat.
Mvh. Gitte

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-01-01 22:51

Niels Møller skrev i meddelelsen <93fgv3$18nd$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>B er en grå hun med samme tegninger.
>Vi håber de kan få er godt og trygt hjem, da vi ikke har lyst til flere

Du vil nok have mere held med din annonce, hvis du poster den i den
rigtige gruppe dk.marked.privat.dyr.
Men noget helt andet er, at hvis du ikke er indstillet på at beholde
killinger, du ikke kan få afsat, bør du tænke dig meget bedre om, før
du laver dem. Killingerne har ikke bedt om at blive sat i verden, og nu
er de dit ansvar.

--
Hilsen Helle
An aquarium is just interactive television for cats.