Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Problem med gammel Compaq skærm
Fra : Santa Xcaze

Dato : 27-09-01 12:25

system:
amd k6-II 400 mhz
92 mb sdram
matrox gaffikort
voodoo 2 add
etc

Med min fladskærm herhjemme er der ingen problemer, men når jeg sætter min
kusines gamle Compaq skærm på, bliver billedet totalt sjovt, ligesom der er
flere billeder i et ... Nogen som har et foreslag til hvad problemet kunne
være!? Skærmen virker oki i fejlsikret tilstand ...

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 27-09-01 14:24

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev
> [...]
> flere billeder i et ... Nogen som har et foreslag til hvad problemet kunne
> være!? Skærmen virker oki i fejlsikret tilstand ...

Prøv at sætte skærmopløsningen i Windows ned til 640*480/60 Hz INDEN du
tilslutter den gamle skærm, og fjern skærmdriveren i enhedshåndtering.

mvh
Peter