Superman fra OnAir
Fra : Maria

Dato : 27-09-01 11:09

Hej gruppe

Er der nogen er jer derude der har haft problemer med at se Superman (R2)
udgivet af OnAir? ´F.eks. manglende undertekster og man ikke kan få adgang
til menupunkterne..

Tak

Maria

Fra : Keld Petersen

Dato : 27-09-01 12:39

Jeg har kigget på Superman på Føtex' DVD-hylde, og den ser mildest talt ikke
fed ud..

Næh. gå efter religion1 versionen... der er MANGE fede extras, og en
director's cut version af filmen... Nyt score og FANTASTISK lyd. Hvis
OnAir's Superman er samme kvalivare som Supergirl, så ville jeg holde mig
langt væk fra den.

Men du har måske allerede købt?

Keld.

Fra : Thïngmand

Dato : 27-09-01 13:07

> Næh. gå efter religion1 versionen... der er MANGE fede extras, og en
> director's cut version af filmen... Nyt score og FANTASTISK lyd. Hvis

Men prisen på ON-AIR er jo god...

- og de har jo vist at de kan lave god kvalitet!

Fra : KNL DtP

Dato : 27-09-01 13:10

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev i en meddelelse

> - og de har jo vist at de kan lave god kvalitet!

Hvor ser du det? Den ene film, som jeg desværre kom til at købe, er ikke
noget at råbe hurra for...

MVH

Kristian

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 27-09-01 13:24

Hej !

> Hvor ser du det? Den ene film, som jeg desværre kom til at købe, er
> ikke noget at råbe hurra for...

de har lige udgivet Deer Hunter til 79 kr........ prisen er frygtelig
fristende....... nogen der ved om den er noget værd?

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Morten Steen

Dato : 27-09-01 13:25

Er det ikke dem der udgav "The Texas Chain Saw Massacre"?? DET var i hvert
fald en lækker udgivelse!

> de har lige udgivet Deer Hunter til 79 kr........ prisen er frygtelig
> fristende....... nogen der ved om den er noget værd?

Det må man sige. Og som jeg vurderer det kan den næppe være VÆRRE end den
originale R1 udgivelse. Den er elendig.

Morten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-09-01 21:00

> Hvor ser du det? Den ene film, som jeg desværre kom til at købe, er ikke
> noget at råbe hurra for...

jeg synes Texas Chainsaw er en flot udgivelse til kun 99,-

sniper_Nolight

Fra : Maria

Dato : 27-09-01 14:57

Nej, jeg har ikke købt, men min lillebror har. Det er ham jeg spørger for.
Han kan ikke købe region 1, da han ikke forstår engelsk og derfor
foretrækker danske undertekster.
Så jeg kunne tænke mig at høre fra nogen som også har filmene fra OnAir og
som måske også har haft problemer.
Tak.

Maria

Keld Petersen <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BcEs7.12387$lk7.196209@news.get2net.dk...

Fra : Maria

Dato : 27-09-01 16:12

Hej gruppe

Nu har min bror lige ringet. Alt i orden alligevel. Så ingen hjælp
nødvendig.

Hej

Maria

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-09-01 21:03

> [...]
> foretrækker danske undertekster.
> Så jeg kunne tænke mig at høre fra nogen som også har filmene fra OnAir og

alle de onair udgivelser jeg har (ca. 10) er ganske udmærkede... men de helt
nye film og andet hvor der evt. er en god lydside køber jeg i reg. 1.. de
kommer hurtigere og har ofte DTS lyd... men de gamle film med f. eks Bud
Spencer er ganske udmærkede fra On Air da de film jo ikke ligefrem er
fremstillet for millioner af dollars

sniper_Nolight

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-09-01 13:31

"Maria" <maria@elvis.dk> writes:

> Er der nogen er jer derude der har haft problemer med at se Superman (R2)
> udgivet af OnAir? ´F.eks. manglende undertekster og man ikke kan få adgang
> til menupunkterne..

JEg har endnu ikke set en hæderlig udgivelse fra OnAir. Min "Busters
Verden" er en stor kompressionsfejl.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-09-01 14:05

Hejsa

Deres "Natural Born Killers" var da en lækker special edition.

Hilsen

Peter

Fra : Zwupper

Dato : 27-09-01 17:37

"Peter Larsen" <Trump@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Deres "Natural Born Killers" var da en lækker special edition.
>
> Hilsen
>
> Peter

...... og deres "Texas Chainsaw Massacre" indeholder også en masse fedt
bonus-halløj

V.H.
Zwupper