Hund.
Fra : Dorte Rosengreen.

Dato : 27-09-01 09:40

Hejsa med dig.
Jeg har en hvid schæfer som helle ikke kunne være selv hjemme, men det kan
den nu.
I skal lade være med at slukke radioen når i køre, for så tro den at i bare
er lige udenfor, og så lave den ikke noget.
Jeg har haft hund sine jeg var lille og der er ca 30 år siden jeg ikke havde
hund, så hvis jeg kan hjælpe dig, kan du bare komme på min icq.115481082.
Jeg håber at det hjælper med musik.
Held og lykke med din hund.

Hilsen
Dorte Rosengreen.

Fra : Max Larsen

Dato : 28-09-01 11:34

Hej

Det der med radioen er ok, men generelt set bør mest muligt være
præsis som om du stadig er hjemme med hensyn til radio, fjernsyn, lys,
dørre åbne/lukket osv.

Kærlig hilsen

Max Larsen

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 30-09-01 10:03

jeg plejer bare at gå ud af døren på samme måde som hvis jeg skulle på wc
altså uden at sige farvel til hunden eller opføre sig underligt radioen
hjælper også mig meget !og så nogle gange gå ud af døren og komme igen 20
sekunder efter eller 5 minnutter efter så hunden ikke forbinder det at du
går ud af døren med at du er væk i mange timer altid