ADVARSEL
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-01-01 21:06

Hej Gruppe
Beklager, men bliver nødt til at sende denne advarsel.
Tilbød min hjælp, til denne side, men ejermanden forsøgt straks at hacke min
computer. Simpelthen ved at sende Netbus via email.
Så lad være med at tilbyde din hjælp!!!
Hilsen
Joan

METTE ROSENVINGE <flinke@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XY326.210$g7.3275@news.get2net.dk...
Vi mangler hjælp!
Vi prøver på og lave en hjemmeside om Amerikanske skovkatte, har du lyst
til og være medhjælper på siden ved at skrive artiklér, lave grafik, anden
for for killinge liste eks. php der automatisk opdatere brugeren
oplysninger,
eller hvis du kan tilbyde hjælp med noget helt tredie, så drop os en mail.
Alt hjælp ønskes.
også meget gerne en komentar i gæstebogen.

kikke på siden ?
www.kat.dk3.com

Maile os ?
sonor75@hotmail.com

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-01-01 01:12

Hej Joan

Ja, det lyder jo meget ubehageligt...
Sendte du din mail til get2net-mailadressen eller til hotmail-adressen? Hvis
det var gennem get2net, så kunne du evt. sende en lille mail til
abuse@get2net.dk vedhæftet den mail du fik retur med Netbus, du kan
selvfølgelig også forsøge abuse@hotmail.com (det er der sikkert noget der
hedder), men de kan jo ikke gøre så meget, for man kan jo altid åbne en ny
gratis-mail et eller andet sted.
Mette Rosenvinge er i øvrigt ret let at finde via Krak eller De hvide
sider - bare til orientering...

Mvh. Camilla

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93ahrs$24in$1@news.cybercity.dk...