Netkort
Fra : Vaeske

Dato : 26-09-01 23:23

Hejsa

Hvilket netkort skal man købe hvis man får CC 256/128 ?

Jeg står og svinger mellem 3Com 3C905BTX og det billigst jeg finde.

Er der nogle som erfaringer med ovenstående eller et billigt et i
forbindelse med ADSL ?

Hilsen Vaeske

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 26-09-01 23:40

Jeg har et billigt 100 mbit noname til 95 kr og et andet noname 100 mbit til
110 kr i min server.... virker fint. Windows finder selv drivere og det
hele..

Fra : Kadann

Dato : 27-09-01 08:06

Køb hvad som helst.. jeg har både prøvet at køre med et Intel 100 MBit
kort, et noname 100 MBit og gamle 10 MBit ISA kort. Der har ikke været
forskel på hastighed. Og det burde der jo så heller ikke være, da du
kun bruger en brøkdel af den hastighed som netkortet burde kunne køre
med.