Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalfoto nyhedsgruppe
Fra : Jesper Frehr

Dato : 26-09-01 20:44

Hven tager stilling til om der burde oprettes en nyhedgruppe for digital
foto???

Det er begyndt at blive ret rodet efterhånden og noget mere opdeling kunne
være rart.

Jesper

Fra : Lotte M

Dato : 26-09-01 21:10

"Jesper Frehr" <jesper@frehr.dk> skrev

> Hven tager stilling til om der burde oprettes en nyhedgruppe for
> digital foto???

I sidste ende TDC, efter anbefaling fra Styregruppen for dk.*.
Inden da skal en initiativtager lavet et oplæg til debat (OTD),
der skal diskuteres i news:dk.admin , i mindst 3 uger.

Mere info: http://www.usenet.dk/otd/

> Det er begyndt at blive ret rodet efterhånden og noget mere
> opdeling kunne være rart.

Jeg synes ikke trafikken er uoverskuelig og hvis gruppen skal
opdeles, synes jeg ikke, det skal være en analog/digital, men
en indhold/teknik-opdeling.

fut news:dk.admin hvor debatten hører hjemme.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 26-09-01 21:16

"Jesper Frehr" <jesper@frehr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foto???
>
> Det er begyndt at blive ret rodet efterhånden og noget mere opdeling kunne

Ikke den diskussion
igen.................................................GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAB.

Det emne har efterhånden været diskuteret til hudløshed, og konklusionen er
hver gang blevet at der ikke var basis for en opdeling da trafikken i
gruppen ikke er særligt stor. Sidst gik kritikken på at det kom til at
handle for meget om udstyr og ikke nok om billeder. Siden da er
www.fotokritik.dk oprettet, og der er kommet meget mere gang i diskutionen
af billeder, til gavn for alle.
Der er masser af indlæg fra tidligere hvor denne diskution kører, god
læsning :].
Skulle du stadig mene at der skal oprettes en gruppe for digitalt foto, så
se på www.usenet.dk om hvordan nye grupper oprettes.

--
// Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-09-01 21:40

Jesper Frehr wrote:

> Det er begyndt at blive ret rodet efterhånden og noget mere opdeling kunne
> være rart.

Sæt din newsreader til at liste indlægene i tråde, så får du en fin og
overskuelig opdeling - en tråd til hvert emne...:)))