Hvilken film?
Fra : Jeppe

Dato : 26-09-01 20:21

2 fattige engelske skuespillere, låner et lille hus på landet af en
kollega(hedder vist Monty). De køber brænde af landmanden og besøger den
lokale pub. Monty dukker også op. De køre fulde hjem til London og bliver
stoppet af politiet, men forsøger at aflevere en urinprøve, der er taget før
de blev fulde...
Kender du filmen?

Mvh
Jeppe

Fra : Rune Zedeler

Dato : 27-09-01 01:26

Jeppe wrote:

> Kender du filmen?

Næh.

-Rune

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 27-09-01 07:56

Lyder bestemt som "Withnail and I" eller på dansk "Bøhmænd i topform"

K.

Fra : Søren Olsen

Dato : 27-09-01 08:49

Kasper Kristensen wrote:

> Lyder bestemt som "Withnail and I" eller på dansk "Bøhmænd i topform"

Jeg er ny her. Har vi haft en "De Ti Værste Danske Filmtitler (oversættelser)"

Søren O

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-09-01 11:27

Søren Olsen skrev:

> Jeg er ny her. Har vi haft en "De Ti Værste Danske Filmtitler
> (oversættelser)"

Det har vi utvivlsomt. Derfor kan vi da godt starte en ny (tråd). Jeg
kommer straks til at tænke på: "Deep Godzilla Twister Impact Park
Syndrom '99 part 2001 part III" - eller på dansk "Halløj i orkanen 3".

Kender vil vide, hvad jeg taler om...

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-09-01 13:31

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> writes:

> [...]
> kommer straks til at tænke på: "Deep Godzilla Twister Impact Park
> Syndrom '99 part 2001 part III" - eller på dansk "Halløj i orkanen 3".

Åh ja. En af Max Michelsens yndlingsfilm.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 27-09-01 13:36

Peter Bjerre Rosa skrev:
> [...]
> kommer straks til at tænke på: "Deep Godzilla Twister Impact Park
> Syndrom '99 part 2001 part III" - eller på dansk "Halløj i orkanen 3".

Eller den franske tittel (den kan jeg dog ikke lige på stående fod),
hvad mon titlen er iår

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-09-01 13:56

Kenneth Olsen skrev:

> Eller den franske tittel (den kan jeg dog ikke lige på stående
> fod), hvad mon titlen er iår

Hehe... "Partie Profonde 3 de la partie 2001 du Syndrome '99 de Parc
d'Impact de Godzilla Twister."

Michelsens udtale af 'Twister' får mig stadig til at omkomme af grin.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 27-09-01 13:57

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> kommer straks til at tænke på: "Deep Godzilla Twister Impact Park
> Syndrom '99 part 2001 part III" - eller på dansk "Halløj i orkanen 3".

Selvfølgelig. Lidt nørd er man vel :)

/Nikolaj

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 28-09-01 00:12

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
> Selvfølgelig. Lidt nørd er man vel :)
Enig, men man skulle vist være der (http://www.theparty.dk)
for at forstå humoren. Glæder mig allerede til den 27. december

mvh

Mads