Friske billeder af mine "børn"
Fra : Trine

Dato : 26-09-01 20:22

Hvis nogen skulle have lyst til at se, så har jeg lagt lidt friske billeder
ind på binaer af mine skarnsunger

/Trine

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-09-01 21:45

Hej Trine

Dejlige skarnsunger du har *S*
Queen Sheeba ..... ja billedet taler for sig selv *G* Kanont billede.

Hilsen
Joan

Fra : Trine

Dato : 27-09-01 07:57

Takker Stort spin fra Luna (alias Queen Sheeba)

Det er altid rart år andre også synes at de er dejlige Det er jo ikke
altid at man selv er helt objektiv*ggg*

/Trine

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-09-01 08:04

Hej Trine
Ja, jeg er også overbevist om, at magen til mine katte findes simpelthen
ikke!!!

mvh Eva

PS. Men dine er nu også dejlige!!

Trine <musen@kirstein.dk> skrev i en news:9ouiah$2gel$1@news.cybercity.dk...

Fra : Denise

Dato : 27-09-01 08:10

Hej Trine
Dejlige skarnssunger, Sheeba ved vist godt selv, at hun ser godt ud, sådan
som næsen er i sky.
Hilsen Denise