Hvad blev der af 2001???
Fra : Morten Møller Kriste~

Dato : 26-09-01 19:49

Det var meningen at VHS'en skulle været genudgivet både på leje og købe den
4/9.
Jeg hørte at de havde trukket den tilbage på leje (noget med rettigheder),
men ingen ved noget med sikkerhed om købevidoen.

Nogen hørt noget?

Morten

Fra : Andrew

Dato : 27-09-01 15:48

> [...]
> Jeg hørte at de havde trukket den tilbage på leje (noget med rettigheder),
> men ingen ved noget med sikkerhed om købevidoen.

HVAD??????

Fra : Morten Møller Kriste~

Dato : 27-09-01 22:46

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> den

> HVAD??????

Hvad HVAD?????

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 27-09-01 22:53

> rettigheder),
> Hvad HVAD?????

Hvad snakker vi lige om???

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 27-09-01 23:37

Hej !

> Hvad snakker vi lige om???

Det Morten glemmer er vist at 2001 ikke kun er en fed film, men også et
årstal, og hvis man ikke kender filmen, vil man derfor nok blive lidt
forundret når du snakker om at VHS'en skulle være udkommet den og den
dato.... jeg går da ud fra at det er Stanley Kubricks "2001: A Space
Odyssey" vi snakker om....?

Hvis ikke, vil jeg tilslutte mig, : HVAD ?! :)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Morten Møller Kriste~

Dato : 28-09-01 19:54

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Odyssey" vi snakker om....?
>
> Hvis ikke, vil jeg tilslutte mig, : HVAD ?! :)

Shit... glemte jeg det.
Du har naturligvis ret, det er Stanley Kubricks film 2001: A Space Odyssey
fra 1968 (Rumrejsen 2001) jeg snakker om.
Jeg har det bare med at forkorte titler på gamle klassikere og så samtidig
tro at alle er indforstået med det... sorry.

Håber i ved hvad jeg snakker om nu

Morten

Fra : Mads T. Andersen

Dato : 29-09-01 08:45

"Morten Møller Kristensen" <mortenmk@kabelnettet.dk> wrote in message
> Shit... glemte jeg det.
> Du har naturligvis ret, det er Stanley Kubricks film 2001: A Space Odyssey
> fra 1968 (Rumrejsen 2001) jeg snakker om.

I så tilfælde:
Hvis den kan udkomme på DVD
er der vel også sandsynlighed for at den
forefindes på VHS?
(Har DVDen liggende på hylden)

mvh

Mads A