Ditte & Donna's kattekalender
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-01 16:41

Hej NG

Jeg har puslet lidt med min hjemmeside på det seneste.
De sidste 3 år har jeg fabrikeret vores helt egen kattekalender og printet
den ud i høj kvalitet på fotopapir til nogle få mennesker. Den vækker altid
glæde, men det er jo også folk der kender mig )
Kirsten, vores opdrætter, har endda prøvet at overtale mig til at lave en
hel stak og sælge til udstillinger. Men bortset fra at det tager en evighed
at skrive dem ud og det ville blive dyrere end nogen ved deres fulde fem
ville betale - så har jeg heller aldrig for alvor ment at det var _så_ godt
)
Nå - men i går fik jeg en idé. Hvis jeg nu lavede dem i JPG format og lagde
dem på min hjemmeside. Så kunne de downloades af hvem der kunne ønske det.
Nu er det ikke fordi jeg nødvendigvis tror I er interesserede. Men altså -
tilbuddet er der ) Til køleskabsdøren, måske?
Foreløbig ligger de tre sidste måneder af dette år parat. Næste års kalender
er næsten færdig, så den følger snart, jeg har tænkt mig ca. 3 måneder af
gangen. Hver måned fylder omkring 300 - 350 Kb. Selve filerne ligger i
mappen "Download filer / kattekalender" og på siden Ditte & Donna's
kattekalender kan I se en mindre udgave af, hvordan de ser ud.
Min hjemmeside har adressen:
http://sitecenter.dk/ann_rudbeck
Fortæl mig om det er en god idé, eller?
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-09-01 16:50

Hej Ann

Super ide og nøøøøøj hvor er det flot *S*

Hilsen
Joan

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-01 18:47

d. 26/09/01 17:49 skrev Joan Frederiksen på joan.frederiksen@mail.tele.dk i
artiklen 9ost90$nno$1@sunsite.dk:

> Hej Ann
>
> Super ide og nøøøøøj hvor er det flot *S*
>
> Hilsen
> Joan

Tusind tak! Jamen så vil jeg putte de følgende måneder på - sådan med tiden

--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Trine

Dato : 26-09-01 18:27

Hej der genbo...

Kanon ide!! Hvor er det godt lavet.....måske jeg skulle klistre dårende
dejlige Ditte op på køleskabet *ggggg*

Knus
Genboen (Trine)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-01 18:47

d. 26/09/01 19:27 skrev Trine på musen@kirstein.dk i artiklen
9ot2ti$l23$1@news.cybercity.dk:

> Hej der genbo...
>
> Kanon ide!! Hvor er det godt lavet.....måske jeg skulle klistre dårende
> [...]

Selv hej

Tak for roserne - ja kalenderpiger er mange ting...
Ditte siger at hun gerne snart vil møde fanklubben *g*, så vi må vel finde
en dag ved lejlighed. Lige p.t. har vi influenza, og det er nok bedst at
slippe af med det først
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Trine

Dato : 26-09-01 20:14

Hej igen

Jeg er "på", i siger bare til *gggg*

Men pas nu på at jeg ikke snupper damen med hjem

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-01 00:14

d. 26/09/01 21:13 skrev Trine på musen@kirstein.dk i artiklen
9ot94v$vpq$1@news.cybercity.dk:

> Hej igen
>
> Jeg er "på", i siger bare til *gggg*
>
> Men pas nu på at jeg ikke snupper damen med hjem
>
> /Trine

Kropsvisitering er påbudt ved udgangen. Men nu er Ditte altså ikke sådan at
stoppe i lommen. Hun RÅBER
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 26-09-01 20:20

Som så mange andre kan jeg kun sige "HVOR ER DE FLOTTE!"

Og en super idé! Jeg tror...jeg vil "låne" idéen og lave noget med mine egne
små pus hvis det er ok? Ikke "låne" dine billeder naturligvis, bare ideen
med at lave en kalender. Hvilket format printer du dem i? A4? A3?
A[midtimellem]?

mange hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-01 00:11

d. 26/09/01 21:20 skrev Lisbeth Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i artiklen
3bb229fd$0$4796$ba624c82@nntp01.dk.telia.net:

> Hvilket format printer du dem i? A4? A3?
> A[midtimellem]?

Hej Lisbeth

Jeg printer dem i A4 med printeren sat til "maksimum" d.v.s. lidt større end
det normale "råderum" og i fotokvalitet. Hvor stort printerens marginer er
er vist individuelt efter hvilken printer man har, synes jeg at jeg kan
huske fra sidst jeg skiftede til et andet mærke.
De er lavet i dels Corel Print House (5?) og dels Corel Photo-Paint 8.
Nå, så du vil lave dine egne - og her havde Donna sådan glædet sig til at
være kalenderpige for Bøv )))

--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Helle Andersen

Dato : 26-09-01 22:46

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@c.dk> wrote in message news:B7D7C034.32C7%ann_rudbeck@c.dk...

> Fortæl mig om det er en god idé, eller?

Smadder god idé, Ann - og nej, hvor er de
smukke

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-01 00:19

d. 26/09/01 23:46 skrev Helle Andersen på katte@mail.dk i artiklen
3bb24d44$0$7255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Smadder god idé, Ann - og nej, hvor er de
> smukke
>
> --
> Hilsen Helle
> http://home19.inet.tele.dk/kat/
> Killinger til salg

Altså, alle disse roser - jeg løber tør for vaser
Tusind tak!
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Denise

Dato : 27-09-01 07:58

Hej Ann
Jamen, hvor er det både en god ide og hvor er de flotte.
At misserne er dejlige har jeg jo ved selvsyn set og følt, da jeg meget
beæret jo har
fået lov at klappe (prale - prale).
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-01 20:09

d. 27/09/01 8:58 skrev Denise på Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk i artiklen
3bb2ce20$0$80761$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> Jamen, hvor er det både en god ide og hvor er de flotte.
> At misserne er dejlige har jeg jo ved selvsyn set og følt, da jeg meget

Tak, tak (bukke, neje)
Ja, nu glæder jeg mig til at se dine vidundere
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 27-09-01 20:16

In <B7D7C034.32C7"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@c.dk>nn_rudbeck@c.dk>, Ann
Rudbeck wrote:

> http://sitecenter.dk/ann_rudbeck
> Fortæl mig om det er en god idé, eller?

   Mand hvor er Ditte og Donna bare lækre! Og fotogene! (Jeg sidder her og
kigger lidt på et par billeder af Oscar hvor hun formår at se uanede
mængder dum ud

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-01 20:07

d. 27/09/01 21:15 skrev Trine Stubbe Teglbjærg på snoe@nospam.dk i artiklen
u9Js7.576$Ay.71422@news010.worldonline.dk:

> Mand hvor er Ditte og Donna bare lækre! Og fotogene! (Jeg sidder her og
> kigger lidt på et par billeder af Oscar hvor hun formår at se uanede
> [...]

Altså ,som jeg har sagt før - jeg har_stakke_ af billeder der er - hm - skal
vi sige mindre heldige En gang i mellem er den så hjemme. Desværre er
der osse en stor overvægt af de "rimelige" billeder der forestiller et par
misser der sover dybt...
Men du har da ret - de _er_ dejlige ))
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte